Label 10

Home » , » Kalah Di Kuala Besut, Pas Kekal Munafik

Kalah Di Kuala Besut, Pas Kekal Munafik

Written By AAKJ on Sunday, July 28, 2013 | 10:00 AM



“Apa pun, kami rasa berpuas hati dan kami redha dengan keputusan ini, meskipun pilihan raya yang disogokkan dengan begitu hebat sekali. Mereka mengharapkan majoriti 4,000 undi kami berjaya menggagalkan mereka,” Pemimpin Pas

Mula-mula puok taik ni kata mereka redha..tapi dalam redha puok kera ni mencelah untuk selamatkan diri..BN menang kerana SOGOK pula..

Konsep REDHA dan MUHASABAH nampaknya tak mampu d tafsir dengan sempurna oleh Ulamak Ciptaan Parti ini..Ulamak yang ceramahnya d upah hasil dari kutipan duit karung plastik..ikut percentage pulak tu haha

Sepatutnya REDHA dengan ketentuan Ilahi..letak diri dalam keadaan berjiwa HAMBA, segala keputusan yang datang adalah dari Allah untuk menguji tahap sabar, bukannya menggunakan alasan REDHA sebagai menutup bangkai kesalahan strategi yang d atur sepanjang pertempuran d Kuala Besut.

Kata Ulama Muktabar..kalau kita ada sifat hamba maka kita akan kata.."..adalah hikmah d sebalik kekalahan yang kita alami.." kerana setiap keputusan yang Allah buat terhadap hambanya ada HIKMAH yang kita sebagai makhluk tak mampu nak tafsirkannya.

Pemimpin Pas cuba elakkan daripada kena kutuk oleh penyokong mereka dengan menyerang BN melalui isu yang amat boddow..SOGOK !! Mereka nak ahli lupakan kesilapan dan kebodohan mereka susun jentera..nak supaya ahli lupa betapa silap besarnya Husam Kambing mengimport jentera Pas dari Kelantan dengan membelakangi Jentera Pas Terengganu yang d ketuai oleh Wahid Endut.


Tengok sajalah foto d atas..antara strategi terakhir Jentera Pas d bawah pimpinan Husam Kambing..program beri minyak petrol percuma khas untuk penunggang motorsikal berumur 21 tahun dan ke atas yang berbajetkan RM5000..ini bukan SOGOK ?

Bagaimana pula dengan janji Calon Pas yang sanggup naik turun rumah pengundi? ada sumber dari bilik gerakan pakatan haram kata Che Long berjanji kalau menang maka beliau akan repair rumah bagi nampak baru dan cantik..ini pun bukan SOGOK?

Janji yang paling munafik yang pernah aakj dengar dari Husam Kambing adalah nak bina Lapangan Terbang Pulau Perhentian kalau Pas menang d Kuala Besut. Ini mungkin bukan SOGOK tapi janji yang takkan mampu puok kera ni buat walaupun mereka menang..dia nak kutip derma dari duit orang kampung ke kalau menang seperti Husam Kambing tabur janji dan kutip duit untuk Hiway Rakyat ?

Janji Husam Kambing nak bina Stadium Kelantan camana statusnya..aakj tengok billboard d sepanjang jalan dari Kota Bharu ke sempadan Terengganu berdiri dengan megahnya memberitahu rakyat bahawa BATU ASAS Stadium dah d pacak..isunya bila nak buat Stadium tu ?

Muhasabahla wahai pemimpin Pas..renung diri..bila Menteri Besar Terengganu, Mat Said kata Pas = Parti Ajaran Sesat maka puok kera ni sawan babi..memekik kata nak saman dan MB Terengganu menunggu untuk d saman..ada telor ke puok kera ni nak saman ?

Muhasabah dengan Postmortem tak sama..nanti aakj rajin aakj tulis pulop d mana bezanya hehe..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger