Label 10

Home » » Isu Budak Cina Kafir Hina Islam : Apa Perasaan Anda Lihat 4 Anak Muda Ini Di Dakwa ?!!

Isu Budak Cina Kafir Hina Islam : Apa Perasaan Anda Lihat 4 Anak Muda Ini Di Dakwa ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, July 24, 2013 | 2:20 PM


saya hina islam2


Kisahnya bermula d SINI dan ianya berlaku tanpa sesiapa pun paksa 4 sahabat ini spontan bertindak..aakj amat terasa..terasa sebak..pilu bila baca kisah anak muda Islam yang tak sanggup lihat AGAMAnya d hina..dah banyakali sangat Islam d hina d Malaysia dan akhirnya bila tidak ada tindakan tegas maka ada manusia yang akan 'menghukum tanpa bicara' mana-mana anjing yang bukan lagi cuba malah menghina terang-terangan agama Islam yang Maha Suci ini !!

Bukan niat aakj tulis ni nak apikan pembaca atau sesiapa..sekadar nak seluruh ummat Islam Malaysia bersatu dan bantu apa yang patut kepada 4 sahabat yang tanpa sengaja 'menghukum' anak Cina Kapir yang dengan mudah menghina Islam.

Aakj mohon maaf kiranya ada pihak tak puashati dengan cuit aakj yang tak seberapa ini..sekadar menilik diri..sekadar bertanyakan diri sendiri sebelum Allah tanya d Masyar kelak..:


"..apa yang kamu buat bila Islam d hina ?"..

Kepada pihak yang bertanggungjawab tentang Islam d Malaysia..dari Menteri hingga ke Jabatan dan ke Pegawai..UNDUR DIRI dengan hormat kiranya anda tidak mampu MENJAGA ISLAM seperti yang d Amanahkan Allah kepada anda sekelian.

Malulah pada diri, keluarga dan seluruh ummat Islam d Malaysia dan dunia kerana anda hanya duduk panaskan kerusi dan ambil gaji setiap bulan tanpa bertegas kepada anjing yang hina Islam !!

Aakj takkan berenti menulis d sini saja..kiranya ada lagi kes yang sebegini dan pihak yang bertanggungjawab masih dok ambil gaji buta maka aakj akan tulis lagi..INI janji AAKJ !! Aakj janji aakj buat !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger