Label 10

Home » , » woOO !! Beg Peti Undi Di Jumpai Berkilat Di Belakang Hotel !! Polis Wajib Siasat Pegawai SPR !

woOO !! Beg Peti Undi Di Jumpai Berkilat Di Belakang Hotel !! Polis Wajib Siasat Pegawai SPR !

Written By AAKJ on Tuesday, June 11, 2013 | 11:30 PM



"..Pada pagi 10hb June 2013 seorang bekas guru besar Cornalius Gugkang terjumpa bag peti undi SPR di belakang Hotel Pedana Lawas Sarawak.

Selepas beberapa minit bag peti undi hilang dari tempat tersebut. Encik Cornalius telah menghubungi pejabat PKR dan DAP di Lawas dan telah memaklumkan perkara ini.


Beliau juga akan membuat satu laporan Polis di balai Polis Lawas mengenai insident tersebut..."

ITU antara petikan dalam blog-blog anak kera dalam jagaan..ayat yang d garap kononnya sempurna untuk untuk d sebarkan..ayat yang d karang dalam blog puok kera..tulisan yang kononnya nak meyakinkan rakyat Sarawak dan Rakyat Malaysia bahawa PRU13 penuh dengan penipuan !

Dari hari PRU13..hari mengundi 5hb Mei 2013..sekarang baru jumpa beg d belakang Hotel pulak tu..tempat lalu lalang..ingat jumpa kat gunung je..jumpa dalam hutan ke..dalam sungai ke..huhuhu puok kera ni jadi mabuk nak menipu tak lepas..

Logik ke laluan belakang hotel ni manusia lalu setahun atau sebulan sekali ?

Kenapa baru sekarang d jumpai..? Cantik je keadaan beg tu hahaha..sapa nak dajjalkan BN ni..aakj cadangkan Polis siasat pegawai SPR Lawas, Sarawak..sapa yang nak sembunyikan beg yang besar gedabak tu ?

Bukan semua pegawai SPR orang BN..manalah tau ada yang dah d beli untuk keluarkan beg tu dan ambik gambar dan wat cerita..tuuuiHHH !! cari cerita lainlah kalau nak kenakan BN..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger