Label 10

Home » » Video : "Politik" Azhar Idrus Nak Masuk TV ?

Video : "Politik" Azhar Idrus Nak Masuk TV ?

Written By AAKJ on Friday, June 21, 2013 | 4:00 PM




Ini video lama..video sebelum mangkok taik ni makin glamor dan masuk TV  masuk Astro Awani..slot mahal..slot yang upahnya bukan seribu dua..puluh ribu ? berpuluh ? tuuuiHH !!

Kalau anda perati betul-betul..mulanya mangkok ni 'main' kat youtube je..'modus operandi' zahar pada peringkat awal..hentam Kerajaan Bn dengan pelbagai LABEL..antara yang masuk dalam kepala pendengar dan penggemarnya :

-Kerajaan Zalim
-Kerajaan tak halang Maksiat
-Kerajaan tak Islamik dan banyak lagi..

Bila dah hina dan fitnah Kerajaan BN secara istiqamah dan d sampaikan dan d sambut dengan ketawa lagak iblis oleh pendengarnya..maka populariti mangkok ni mula naik..Azhar dengan rapi merancang walau apa pun dia nak masuk TV..dia mula selit sekali dua dalam ceramah hapaknya bahawa yang masuk TV tu semuanya berbayar mahal..

Hinggakan satu ketika sanggup dia tuduh Ustaz Dr Fathul Bari menerima bayara berbelas ribu ringgit sebulan hanya kerana 'menjadi jurucakap UMNO BN"..Bila d ajukan soalan tentang isu ini..mangkok ni tergagap nak jawab..

Akhirnya bila dah makin popular dan makin kuat dia menghentam Kerajaan BN, Astro Awani "tawarkan" slot yang kononnya kuliah Agama..walhal slot tu tak ubah seperti rancangan Raja Lawak Astro..'perjanjian' antara mangkok taik ni dengan Astro khabarnya tidak boleh menghentam Kerajaan BN..menurut sumber..inilah peluang azhar untuk lebarkan sayap glamornya d samping bayaran yang d terima bukan sedikit..Azhar tidak lepaskan peluang ini..selama ini dia hentam "ustaz yang masuk TV"..kini dia pula masuk TV dan mangkok jamban ni rasa rancangan beliaulah paling mendapat 'hit' tertinggi..

Kini..mangkok ni dah mula sepi dari TV..maka mulut longkangnya kembali berbunyi dengan 'nas dan fatwa' karutnya..pihak Jabatan Agama seolah-olah bisu, pekak dan cacat..tak mampu buat apa-apa tiapkali mangkok taik ni keluarkan 'fatwa' hancingnya itu..

Kini..mangkok ni mula balik dengan hentam Kerajaan BN..dengan harapan..masuk lagi sekali dalam Astro..ye ke zahar..kalau salah aakj minta maaf..bukan susah kalau nak minta maaf..aku tanya ni..rakyat nak tahu..


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 21, 2013 at 5:01 PM

jika dah tak masyukkkk..mcm mana ana mau kawin 4.......

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger