Label 10

Home » » Video Namewee Anak Babi Terlibat Isu "Bangla Mengundi" ?!!

Video Namewee Anak Babi Terlibat Isu "Bangla Mengundi" ?!!

Written By AAKJ on Thursday, June 13, 2013 | 11:00 AM


tuuuuiHHHH !! aakj ludah dulu atas muka anak babi yang masih tak putus asa nak kenakan Kerajaan BN..samada anak babi ni d upah atau dia guna duit sendiri..aakj masih siasat..Kongsi Gelap mana yang dok taja mangkok ni..yang pasti, magkok ni bukannya datang dari keluarga berduit sangat..Cina biasa-biasa saja ..

Masih aakj ingat ketika babi ni nak 'glamorkan' dirinya..anjing ni HINA lagu Negaraku dan sayangnya..seluruh rakyat Malaysia tertipu..keluarganya merayu..meyembah mohon anaknya yang berperangai babi ni d beri peluang kali kedua untuk jadi warga Malaysia yang baik..akhirnya anjing upahan samseng ini kekal sebagai anjing..anjing takkan jadi kucing !! tuuuiHH !!

Lihat saja usaha nak kenakan BN d atas..khabarnya video ini keluar sebelum PRU13 baru-baru ini..rupanya anak anjing ni juga jentera puok kera yang rasmi ketika itu ? perghHHH upah tinggi ? 

Yang jelas..rupanya puok kera dah susun 'storyboard' serangan yang 'berpusat' dan 'serangan fokus'...BANGLA !! 

Sebelum PRU..video ini bersama team babi yang lain dok cerita hal Bangla..lepas PRU13..Anwar sambut d pentas hanyir dengan salakan Bangla sebagai isu yang menyebabkan puok kera ni kalah ! Kononnya 40,000 Bangla d angkut dengan 100 jumbo jet dan 1000 bas dan d hantar ke pusat-pusat mengundi..hahahah bodoh semua..Anwar berjaya bodohkan anda semua..

Kepada anak babi dan cina-cina yang lain..anda semua sudah rasa kecut sebab Bangla juga 'di datang' ke Malaysia sama dengan datuk nenek anda semua d datangkan ke Tanah Melayu dan yakinlah..one fine day aakj setuju..Bangla, Indon juga d beri IC !! sama seperti Cina dan India..ada masalah ke ? atau Cina kapir takut sebab Bangla ni 99.9% Islam ?!

Khabarnya anak anjing ni tengah siapkan Filem terbarunya yang nak kenakan BN ? Kerajaan tak nak tengok isu ni secara serius ?

Aakj mampu buat filem yang berbentuk "sarkastik" tentang Cina Malaysia..harap-harap ada penaja..nak tengok Cina Malaysia menggelupur bila aakj keluarkan cerita pendik tu..nak ke ?!! babi lah !


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger