Label 10

Home » » Stoppa Ali Guna Duit Kutipan Ceramah Untuk Bayar Pelacur ?

Stoppa Ali Guna Duit Kutipan Ceramah Untuk Bayar Pelacur ?

Written By AAKJ on Sunday, June 9, 2013 | 12:30 AM


PRU13 dah abis..rakyat dah bagi mandat..tapi rakyat takkan lupa sejarah VIDEO ZINA yang d katakan pelakunya mirip Setiausaha Agung Parti Islam Se Malaysia..Mustapa Ali..mirip !!?? tuuuiHH !!

Puok kera ni kononnya nak sandarkan dengan adengan BLACKOUT 505..himpunan anak kera dalam jagaan..sandarkan sebagai alasan untuk rakyat lupa apa yang pemimpin puok kera ni buat. 

Tengok semula video tu..lepas berzina..IBLIS yang d katakan mirip Mustapa Ali ini hulur duit RM1400..duit sapa ? atau berzina kira bayar bulan ? hahahah gilOO !!

Allah Maha Kaya..Allah Maha Adil..Allah buat keputusan bahawa HAIWAN yang bertubuh manusia dan berakal nafsu IBLIS ini tidak menang PRU13..kalau menang maka Malaysia yang satu ketika dulunya Tanah Melayu bakal menerima azab dunia..Bala akan datang bertimpa..nauzubillah !

Janji Allah janji pasti..pemimpin yang dalam hatinya tiada IMAN maka tunggulah BALA..Iman tiada bila dengan sengaja langgar perintah Allah..dan yakinlah pengikut IBLIS bukan sedikit..

Aakj harap rakyat Malaysia tidak tertipu dengan puok kera ni..segala yang d buat hanya ingin kaburi mata rakyat..hatta BERZINA pun mereka sanggup berbohong bahawa itu buka wajah dan tubuh badan mereka !

Aakj harap rakyat Malaysia tidak tertipu bila IBLIS guna nama Islam hanya untuk mengaburi mata hati..hinggakan dah tidak tahu yang mana HALAL dan HARAM..yang penting KUASA dapat..Islam d lacurkan pun tak apa..

Nik Aziz akan pikul dosa ini hingga kiamat..yakinlah kita akan bersama melihat Nik Aziz menjawab d hadapan Allah d Padang Masyar kelak..menjawab atas segala dosa menutup bangkai babi yang mereka cipta sendiri....YAKINLAH !!




..bersambung..Stoppa Should GO !!
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 9, 2013 at 9:27 AM

STOP ALL ALI..depan Ahli ana ante ana ante! dgn pompuang I U I U......itu pun Pas dok Takbirr!

Anonymous
June 9, 2013 at 7:49 PM

Mati bawak dosa sendiri pun tak mampu..ini kan bawak pikul sekali dosa org lain..

Ulasan yg bagus..jika Melayu pakatan tak sedor juga tak taulah jenis hati apa jenis iman apa..
Dah byk Allah tunjukkan bukti sebelum dan selepas pru..hanya tak guna akal...terlalu taksub..

Itulah yg diguna dap cina kui.. Utk dpt sokongan Melayu pas pkr..hanya merapat ke pemimpin.. Pemimpin akan membawak pengikut pangkah mereka..mudah..TAKSUB PERCAYA IKUT MEMBABI BUTA

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger