Label 10

Home » » Seruan Jihad & Syahid !! Kita Nak Tengok Husam Kambing Di Barisan Mana ?!

Seruan Jihad & Syahid !! Kita Nak Tengok Husam Kambing Di Barisan Mana ?!

Written By AAKJ on Wednesday, June 19, 2013 | 11:30 PM


Khabarnya inilah penamat bagi 505.."..dah penat..dah makin kurang orang datang dan yang memalukan..orang yang sama je hadir..ye lah..yang tu je dapat upah.." - sumber tropicana

Duit dah banyak keluar..derma yang dapat tak setara dengan upah kehadiran yang d bayar..paling minima RM150 sekepala..yang jauh kena bayar hotel lagi..kos tinggi..impak haram tak nampak..yang jelas Rakyat Malaysia dah nampak siapa yang berbohong selama ini.

Bayangkan, warga Subang Jaya dan Kelana Jaya ketika buat d Stadium Kelana Jaya..upah paling sikit RM150 sekepala..yang datang majoritinya budak-budak yang tak mengundi pun dan yang paling kelakar..pengundi yang tak undi mereka pun hadir.."duit..sapa nak tolak..kita hadir nak tengok Anwar menipu je ni.." - sumber

Kali ini..himpunan anak babi yang terakhir dan bakal meninggalkan titik sejarah hitam negara..belum apa-apa ..Husam Kambing dah buat seruan JIHAD..fatwa Husam :

"Keputusan untuk menyertai himpunan ini bukan keputusan Husam Musa, bukan keputusan Haji Mohamad Sabu tetapi keputusan mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat untuk menyokong Blackout505," 

"Andaikata kita terkorban, atau satu daripada kita terkorban, insya Allah ia adalah syahid fi sabillah," 

Walaupun dah d beritahu oleh polis bahawa permit tidak d keluarkan dan Padang Merbuk ada acara sukan..puok kera ni nak cuba juga..malu kalau tak lawan polis sebab dah canang awal-awal..

Nak buat kecoh dan bakal bertempur dengan polis ? Nak supaya seluruh dunia tengok bahawa Polis Malaysia zalim kerana simbah air kat muka puok anak kera ni ?

Aakj seru seluruh Rakyat Malaysia..marilah sama-sama kita sokong Polis Di Raja Malaysia dalam menjalankan tugas memastikan Malaysia adalah sebuah negara yang kekal aman dan sebuah negara yang takkan benar pengacau bermaharajalela sesukahati.

Aakj seru, apa saja tindakan Polis kita sokong walaupun terpaksa berkeras dengan puok anak babi yang tak tahu malu ini.

Aakj seru, sokonglah Polis walau apa saja tindakan Polis..kalau terpaksa ketuk dengan belantan bagi mengajar mangkok babi yang kurang ajar !

Aakj seru, kita sokong Polis guna senjata kiranya puok babi ni mengancam nyawa Anggota Keselamatan kita..jangan bagi muka..jangan lagi berlembut..mungkin anak babi nak menjual..maka Polis wajib beli !

Usah takut dengan janji Syahid mereka..janji Iblis janji Neraka dan aakj pasti ALLAH BERSAMA POLIS ! Janji syurga bagi yang jaga negara..itu janji Allah !

Kalau boleh..inilah saatnya POLIS buru semua yang terlibat yang hendak hancurkan negara..usah lihat belakang lagi..Buru puok kera ni hingga ke lubang cacing..SOSMA ada..guna SOSMA..atau guna apa saja termasuk melawan Yang Di Pertuan Agong !!

Kepada pihak Polis..cukuplah..mereka dah hina segala bentuk penghinaan pada anda dan keluarga anda hanya kerana niat jahat dan hasrat iblis mereka tidak d penuhi..

Tunjukkan sekali lagi siapa POLIS MALAYSIA !! kami rakyat Malaysia kekal menyokong anda semua...

Kita tengok nanti..Husam nak dok kat mana..dalam barisan hadapan atau d Hotel 5 Bintang sambil ketik Handphone..tuuuiHHH anak babi tak wajar d bagi muka lagi !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger