Label 10

Home » » Pernah Di Tangkap Dalam Tandas Dengan Wanita : Azhar Idrus Tidak Berani Bersumpah !?

Pernah Di Tangkap Dalam Tandas Dengan Wanita : Azhar Idrus Tidak Berani Bersumpah !?

Written By AAKJ on Thursday, June 13, 2013 | 1:00 PM


Cerita ni cerita lama..namun dosa dan pahala bukan isu lama dan baru..mangkok ni kena bersihkan diri dari pertuduhan yang amat serius..d sini !!

Aakj pernah singgah d sini..foto aakj bergambar d lokasi, jamban wanita juga ada..saja malas nak tunjuk hehe..masjid ni senang nak singgah sebab ianya hanya d tepi jalan..jalan dari Terengganu ke Kuantan..masjid ni depannya pantai..adala lebih kurang 500 meter ke pantai..

Kalau anda singgah selepas waktu solat..agak sunyi sebab masjid ini jauh dari rumah penduduk..huhu u know what i mean ? hahaha..

Azhar ada masa yang amat banyak untuk keluarkan kenyataan yang tegas beserta dengan sumpah laknat bahawa kejadian ini hanyalah rekaan..mangkok ni selalu dok dalam masjid dan surau..maka aakj cadangkan rakam satu video masa mengajar bab ambil wuduk tu..ambil kesempatan bersumpah bahawa dia tak pernah d tangkap dalam tandas wanita dengan bini orang atau bini kawan atau anak dara atau janda dan juga tak pernah berzina seumur hidup beliau..sori zahar..mung banyak sangat buat kerosakan pada BN so aku takkan biarkan ianya terjadi lagi untuk PRU14 dan seterusnya !!

Kerajaan BN Terengganu pun wajib ambil tindakan tegas !! Kalau Kerajaan BN Sabah boleh sekat dan haramkan anjing-anjing Anwar masuk Sabah atas faktor keharmonian rakyat..Kerajaan Terengganu tak berani ? aiii aakj dengar Menteri Besar Terengganu ni bukan kecik-kecik anok !!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger