Label 10

Home » , » Pendedahan Eksklusif : Keluarga Sirul Azhar Di Sogok RM 3 Juta ?

Pendedahan Eksklusif : Keluarga Sirul Azhar Di Sogok RM 3 Juta ?

Written By AAKJ on Saturday, June 22, 2013 | 12:00 PM


Berikut kenyataan penuh bekas Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ruslan Kasim berhubung dakwaan bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Rahimi Osman mengenai cubaan pembangkang menyogok keluarga Koperal Sirul Azhar Umar dengan wang tunai berjumlah RM3 juta.

Pendedahan Rahimi yang disiarkan Buletin Utama TV3 malam semalam menyatakan pembangkang cuba menawarkan wang tunai itu kepada keluarga Sirul dan sebagai balasan, bekas anggota polis daripada Unit Tindakan Khas (UTK) tersebut perlu membuat pengakuan palsu berhubung kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Saya menyokong kenyataan Rahimi semalam dan saya minta Azmin Ali perjelaskan siapakah Rohizam dari Sri Gombak yang pergi melawat Sirul pada 17 Februari lalu. Saya juga ingin bertanya betulkah Azmin yang telah mendorong Rohizam untuk buat lawatan tersebut.

Kita juga mendesak pihak polis siasat mengenai tawaran RM3 juta untuk sogok Sirul buat pengakuan palsu bagi fitnah Perdana Menteri dalam kes pembunuhan Altantuya.

Azmin tidak perlu melatah kerana ini adalah pertanyaan daripada masyarakat, sebagai seorang wakil rakyat, pengundi beliau perlu tahu apa yang beliau lakukan di kawasannya.
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 22, 2013 at 2:41 PM

ya betul...saya rakyat mau tau kebenaran.. walau saya tidak begitu suka melihat tindakan najib bersama punahsihatnya tapi ini tidak boleh dibiarkan..

Org tdk membunuh dituduh terlibat.. azmin wajib bagi tau rakyat..dia selalu sebut kita buat kerana rakyat.. Asyik guna duit utk mendpt sesuatu...kaya betul yaaaaa...akhirat dijual..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger