Label 10

Home » , » Nizar Beruk Tanya Kelajuan Kenderaan Nabi saw Ketika Israq Dan Mikraj

Nizar Beruk Tanya Kelajuan Kenderaan Nabi saw Ketika Israq Dan Mikraj

Written By AAKJ on Wednesday, June 5, 2013 | 11:30 PM


Aakj nak jawab pun malas..sekadar nak tunjukkan apa yang ada dalam otak machai Nga dan Ngeh..machai yang masih pakai nama MB..gila nak jadi Menteri Besar Perak masih belum padam..

Soalan tanya kelajuan Buraj atau kenderaan Nabi saw ketika peristiwa membawa Nabi saw "mengadap" Allah banyak ada d kitab-kitab biasa dan juga Kitab Muktabar yang d karang dan d tulis oleh Ulama-Ulama yang tersohor.

Apa maksud mangkok jamban ni sebenarnya..nak tanya betul atau nak timbulkan kekeliruan yang dia sengaja reka agar nampak dia lebih cerdik dari orang lain ? tuuuuiHHH !!

Nak aakj jawab ke mangkok ? hahaha tunggulah..aakj nanti minta anak aakj jawab..


Share this article :

+ comments + 8 comments

June 5, 2013 at 11:47 PM

Salam. Itu menunjukkan Nizar tu tak kenal diri dan Tuhannya. Kalau dia kenal diri dan Tuhannya, semestinya, persoalan itu dia bolih jawab.

Anonymous
June 6, 2013 at 12:00 AM

cukup2la highlightkn ORG gila ni..mkn dhightlight mkn terok GILA dbuatnye!heran btol apa ilmu dpakai bole jd YB!

Anonymous
June 6, 2013 at 12:35 AM

seorang engineer berfikir berdasarkan logik... pekara ghaib seperti kewujudan malaikat,syurga,neraka,jin dan pekara ghaib adalah pekara luar tahap fikiran logik manusia..tu sebab diceritakan dalam Al-Quran...kalau ahli sains kaji berapa lama pun takkan jumpa.. sia-sia je dia hantar anak2nya ke benua arab untuk belajar agama jika tak minta anaknya mentarbiahkan dia..

Anonymous
June 6, 2013 at 12:41 AM

Soalan utk menimbulkan prasangka?..ingin mengelirukan org islam terutama org muda yg x tau apa2?...
Nizar bkn nak bodohkan org lain.tp nak menampakan dia tu mmg bodoh sebenarnya.

Anonymous
June 6, 2013 at 1:11 AM

Iman tak boleh diukur dengan akal.... Bila isle cara PAS ginilah jadinya...

Anonymous
June 6, 2013 at 8:23 AM

saya ade tbaca dlm mastika kluaran jun @ mei..pnerangan oleh prof pakar nuklear malaysia kalu tak silap tntang jarak bumi dan lapisan lgit pertama...klajuan cahaya tu ada...so jgok2 la mastika..

Anonymous
June 6, 2013 at 8:49 AM

Dah x percaya ke dia nih...

Anonymous
June 6, 2013 at 9:41 AM

Elok tanya dia dulu macam mana HP berfungsi dalam jarak beribu batu boleh berintraksi. Tak kan 'BODOH' namanya sikap jurutera 'Celup' tu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger