Label 10

Home » , , » Kini SPB YDP Agong Pula Menjadi Bahan Kutukan dan Cacian Mereka!!!

Kini SPB YDP Agong Pula Menjadi Bahan Kutukan dan Cacian Mereka!!!

Written By AAKJ on Sunday, June 2, 2013 | 4:00 PM



Hei!! Kalau dah semua sistem dan masyarakat yang ada di Malaysia ni lu olang talak suka, lu olang peghi balik sana China komunis maa... itu pun kalau itu Cina Tanah Besar lagi ada sudi mau tlima lu olang sibagai dia punya rakyat lor....







Apa yang boleh dibuat! Tiada apa-apa tindakan yang boleh diambil atas mana-mana individu berbangsa Cina. Kebal daripada undang-undang. Bangsa Cina adalah raja segala raja di Malaysia. Cina menguasai hampir seluruh ekonomi negara. Cina menguasai hampir seluruh tanah di Malaysia. Bangsa Cina menguasai kesemua bandar-bandar besar dalam negara. Bangsa Cina penentu dasar dalam negara. Melayu apa ada?


Jadi, tidak hairanlah jika bangsa Cina boleh menghina Raja-Raja Melayu waima YDP Agong sekalipun. Tidak hairanlah pelajar Melayu dihina sebagai Melayu Babi oleh Guru berbangsa Cina kerana mereka tahu orang Melayu dan Menteri Melayu tidak berani mengambil tindakan undang-undang ke atas mereka. Mereka tahu kerajaan takut kehilangan undi Cina. Mereka akan guna kuasa undi mereka untuk mengugut kerajaan. Pada hal mereka tidak mengundi kerajaan pun.

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 2, 2013 at 5:10 PM

Nampak sangat kerajaan BN kini terlalau lemah, pengecut, dayus dan dah nak mampus agaknya sehinggakan serangan terhadap tunjang kekuatan bangsa melayu itu sendiri tak mampu bertindak, kalau beginilah cara keterbukaan dan kebebasan tiada batasan ianya tetap akan memakan diri sendiri, kuasa melayu akan punah. Akan sampai masa orang melayu akan minum air mata sendiri.

Anonymous
June 2, 2013 at 8:14 PM

jangan salahkan kerajaan saja. suatu masa dulu jika china buat onar, seluruh melayu di tanah melayu nak turun mengamuk di KL. tapi sekarang bila melayu banyak dah jadi pembangkang, china hina melayu depa tambah lagi hina konon puas hati china tu hina BN.

Anonymous
June 2, 2013 at 8:31 PM

Melissa Gooi, are you a Malaysian???? In name only lah! So if you don't have any respect for our YDAgong and other Malay Rulers, I think you know the way out...leave this country and leave us the Malays and the Bumiputras a bigger space to live happily in our beloved country MALAYsia.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger