Label 10

Home » , , » Identiti Sebenar Melissa Gooi Si Penghina & Pemfitnah YDP Agong Tersebar..

Identiti Sebenar Melissa Gooi Si Penghina & Pemfitnah YDP Agong Tersebar..

Written By AAKJ on Sunday, June 2, 2013 | 10:00 AM

Kerja yang kau dapat pun sebab kebijakan pemimpin Malaysia menjana ekonomi la bangsat!

Artikel ini lanjutan dari entry semalam berkenaan penghinaan dan fitnah yang dilakukan oleh cina ini terhadap DYMM YDP AGONG di SINI yang rata-rata pelawat melahirkan komen yang kesal dan marah terhadap tindakan puak cina kiasu ini.

Mellisa Gooi, Pengurus Pemasaran Lancome Malaysia sejak 2 bulan lalu. Mengikut maklumat dipaparkan oleh Linkedin, dia graduan Macquire University, Australia dan bekas pelajar INTI College Pulau Pinang.

Baca seterusnya di Mazidulakmal.com

Yang pentingnya, pihak berkuasa harus ambil tindakan tegas. Laporan polis juga telah dibuat oleh Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM) siang tadi.



Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
June 2, 2013 at 12:03 PM

PCM ini buat repot polis itu kononnya nak siasat 'rasuah' DYMM Agung kita - itulah tujuan mereka sebenarnya, bukan pasal si Cina RASIS hina DYMM Agung kita - jadi jangan terpedaya dengan cara yang licik PCM ini! Siapa di belakang PCM ini?

Samseng-samseng dan pengganas-pengganas buas PKR/DAP tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina-Cina bongkak RASIS untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, termasuklah juga yang sampai menghina DYMM Agong dan PM kita (hanya yang Melayu dan Bumiputera lain yang Islam). Seperti juga yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Cina pengganas, nama Venus di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan loyar-loyar buruk (`lawyer`konon) PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Sudahlah itu, pengganas Cina ni panggil PM kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’! Dan jangan lupa si guru Cina ganas yang hina pelajar Melayu dengan begitu hina!

Tolonglah KDN selesaikan hal ini. Ini berkaitan juga dengan hal menjaga keamanan sesama kaum - biar si RASIS DAP/PKR di ajar menghormati balik hak Melayu dan Bumiputera lain pusaka berzaman nenek moyang Melayu dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi! Dah geram betul dengan SAMSENG-SAMSENG dan PENGGANAS-PENGGANAS RASIS /PKR ini yang semakin GANAS kebencian mereka! Si DAP/PKR dan sekutu kuat penjajah Barat-Zionis mereka, saya amat syak sebenarnya nak satu lagi 13 Mei, lepas itu bolehlah menyalahkan orang melayu/UMNO, termasuk di mata dunia! jadi KDN harus bertindak segera! Apalagi, setelah berdemo huru-hara sini sana, K‘jaan BN masih mereka tak dapat tumbang.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous
June 2, 2013 at 12:08 PM

Jadi Cina/bukan Bumiputera RASIS boleh buat fitnah sebarangan dengan menghina pemimpin Melayu dan Bumiputera lain, termasuk knonnya ada buat rasuah; lepas itu NGO mereka kononnya buat repot polis nak siasat pasal rasuah bukan pasal hinaan keji. Licik betul strategi durjana baru ini!

MAKCIK Tempurung.

Anonymous
June 2, 2013 at 12:37 PM

Salam,

dap tak nak buat laporan polis ke? Ramai pengundi hantu datang dr taiwan dan ostolia. Mereka tak tahu agong dan rukun negara. Mesti bukan rakyat malaysia tapi pi mengundi masa pru13. Cakap bahasa kebangsaan pun tak tahu.

Anonymous
June 2, 2013 at 8:18 PM

Aku harap malaysia guna semula nama asal iaitu tanah nelayu.bangsat kiasu boleh balik negara asal mereka.biar diarang tahu beza tanah melayu dgn kehidupan tanah cina.takbir.hidup BN

Anonymous
June 2, 2013 at 8:35 PM

Melayu islam.bergabung dan perjuangkan hak perlembagaan melayu.jgn biarkan kepala kita dipijak dan segala hak kita dirampas tanpa sedar.pertahankan tanah melayu kita yg hanya ada satu sahaja.jgn biarkan kita meminta sedekah ditanah melayu sendiri.berani krn benar.kita sepatutnya lebih berkuasa.takbir.hidup BN.

June 2, 2013 at 8:38 PM

Kita sekarang "boleh buat sesuatu". Golongan yang biadap, yang mencabar institusi Raja, Perlembagaan serta yang menimbulkan ketegangan di Malaysia ni perlu di ajar.

Walaupun kita berpecah kerana parti politik kita boleh bersatu dalam menyokong dan membantu sesama Melayu dan Islam. Biar lah kita sokong Umno, PAS, PKR atau parti-parti Sabah dan Sarawak tapi dalam hal-hal kepentingan bersama, kita boleh bersatu. Group Kuasa Pengguna Melayu Islam menjemput semua untuk turut bersama

https://www.facebook.com/pages/Kuasa-Pembeli-Pengguna-Melayu-Islam-KPPMi/127025924161565

Anonymous
June 4, 2013 at 3:00 PM

Cina aku tak heran tapi yang aku pelik melayu pengkhianat pun sama2 dengan cina jatuhkan melayu dan ketuanan melayu.. Cina semua bersatu, melayu bila lagi?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger