Label 10

Home » , » Hakim Yang Dapati Ketua Polis Negara Bertanggungjawab Atas Kematian Kugan Letak Jawatan !!

Hakim Yang Dapati Ketua Polis Negara Bertanggungjawab Atas Kematian Kugan Letak Jawatan !!

Written By AAKJ on Friday, June 28, 2013 | 5:30 PM




Hakim Mahkamah Tinggi
 Datuk V.T. Singham65 hari ,telah menyerahkan surat peletakan jawatan suatu keputusan yang mewujudkan gelombang kejutan dalam kelompok profesyen pengamal undang-undang.

Ianya datang dua hari selepas beliau menyampaikan penghakiman menyabitkan terhadap Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar semasa menjadi Ketua Polis Negeri Selangor atas kematian tahanan lokap A. Kugan tiga tahun lalu.

Singham, masih bujang, adalah hakim Mahkamah Tinggi yang paling kanan.Dia adalah seorang pengamal undang-undang atau peguam sebelum dilantikPesuruhjaya Kehakiman pada tahun 2003.

Beliau telah berkhidmat di beberapa Mahkamah Tinggi Temerloh, Taiping, Ipoh, Kuantan dan terakhir Mahkamah Tinggi Jalan Duta, Kuala Lumpur.


Aakj :

1) Kenapa letak jawatan tergesa-gesa ? Apakah ada tawaran kerja yang lebih 'masyuuk" dari jawatan ini oleh seseorang yang nak sangat keputusan 'sebegitu'

2) Umur 65 tahun dan tak kawin-kawin ? atau pernah kawin dan bercerai atau gimana yaah..

** aakj tidak berniat nak hina Singham..sekadar lontarkan persoalan..kerana tindakannya d khabarkan letak jawatan secara mengejut boleh mengundang 1001 persoalan..so aakj just tanya..rakyat nak tahu !!
Share this article :

+ comments + 5 comments

June 28, 2013 at 5:39 PM

50% dr pampasan la tu

Anonymous
June 28, 2013 at 6:19 PM

Baling batu ... cabut lari

Anonymous
June 28, 2013 at 7:30 PM

Spesis ular ngan .....

Anonymous
June 29, 2013 at 11:39 AM

harap kerajaan buat rayuan...ada sesuatu lah tu..

Anonymous
June 29, 2013 at 4:22 PM

hakimnya begitu...peguam yg wakil penjenayah org pro pakatan..mmmmmm seribu satu kisah

hakim tu gaji berapa??? rumah kat mana??? mcm mana keadaan rumahnya??? mcm mana kehidupan sosialnya..mewah tak???? ooo byk nak tau ni...

dah berhenti tu...pasti ada tempat baru la.. dah kaya gamaknya... ini baru satu kisah hakim.. bayangkan byk hakim dan peguam kita dipenuhi cerita... lebih menyedihkan jika melibat hakim dan peguam yg beragama Islam..dah TAU PASTI
MATI TAPI..?????????

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger