Label 10

Home » » Foto Wanita Simpanan Guan Eng ? Melayu ?

Foto Wanita Simpanan Guan Eng ? Melayu ?

Written By AAKJ on Monday, June 10, 2013 | 3:00 PM


Ada sesapa kenal tak dengan pompuan kat atas ni? Dari segi pujian dia pada Guan Eng tu, gua rasa dia mesti admire gila pada anak Lim Kit Siang yang jadi Ketua Menteri di Penang tu kann..

Tak pun, makcik tu mesti dah teruja dengan rambut berkilat sikat tepi Guan Eng yang sentiasa tersusun rapi..

Tak kira lah apapun.., tapi bagi gua, makcik tu adalah model terbaik segelintir bangsa melayu yang tak sedar diri dan juga tak faham sejarah..

Nak bagi cina jadi PM? Nak bagi DAP jaga Malaysia? Alamatnya merempat la bangsa melayu di negara ni beb.. Jangan lupa apa yang jadi pada melayu di Singapork dah laaa..

Lagi satu, kita kena faham dengan perangai kaum cina dalam negara ni.. Tambah-tambah cina DAP beb..

 Kita takkan boleh puaskan nafsu tamak kaum mata sepet tu tau tak.. Ketamakan dorang tu bertaraf unlimited beb..

Dan bila kita tolong kaum tu, dorang akan berwajah manis dengan kita.. Tapi bila ada yang dorang tak puas hati, kita yang berbudi pada dorang ni akan difu*knya dulu..

So.., gua rasa hanya melayu-melayu bangang je yang tak sedar pasal perangai puak mata sepet tu semua.. Bangang lagi membangangkan!! Puiii!!!

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 10, 2013 at 3:51 PM

Salam

itu pandangan org bawah yg tiada kepentingan jawatan politik. Ikut ambil mudah dan tak fikir panjang. Tp betulkan org melayu jual projek kat cinakan. Org nampak rasuah kat situ dan projek jadi mahal pasal ada org ambil untung atas angin. Ini bkn mlm. Tetiba jer jadi kaya. Kemudian dpt lagi projek, jual lagi. Kemudian projek punah, pm kena jawab. Org yg dpt projek diam dan kaya mudah.

persepsi tu antara byk persepsi lain yg kena betulkan. Sapa yg burukkan umno? Org yg dpt projek dan jual serta kaya dgn cepat. Untung atas angin. Ni yg buat org marah. Kemudian kat hotel mewah, ckp kuat dan tunjuk lagak macam berkuasa sangat dgn kekayaan.

Anonymous
June 10, 2013 at 4:26 PM

Tengok pada gambar tu, rasanya itu gambar model professional. Mungkin diambil dari cover depan majalah pengantin kut.

Saya tak yakin kata2 gitu datang daripada orang Melayu Islam. Kalau Melayu yg jenis bela anjing tak tau laa.

Saya rasa itu ialah RBA

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger