Label 10

Home » , » Foto Mayat Dicincang, Dibakar Di Sahkan Wanita

Foto Mayat Dicincang, Dibakar Di Sahkan Wanita

Written By AAKJ on Tuesday, June 25, 2013 | 11:00 PM

Mayat

Mayat manusia yang dicincang dan dibakar sebelum dicampak ke dalam semak di Jalan Pintas dekat Genting Skyway, Genting Highlands petang semalam disahkan seorang wanita.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang SAC Mohd Zakaria Ahmad berkata pengesahan jantina itu dibuat berdasarkan bentuk kepala dan fizikal mayat itu.
“Bagaimanapun identiti mangsa belum diketahui kerana mayat itu sukar dikenali berikutan anggota badannya telah dikerat-kerat lalu dibakar dan dibuang di situ.
“Polis masih menunggu ujian DNA bagi mengenal pasti identiti mangsa, tangan dan kaki mangsa belum ditemui. Kami percaya mangsa dicincang dan dibakar di tempat lain sebelum dicampak di situ,” katanya di sini hari ini.
Beliau berkata polis juga percaya mangsa dibunuh 48 jam sebelum mayat itu ditemui orang awam di kawasan berkenaan.
Sehubungan itu polis meminta orang ramai yang kehilangan anggota keluarga atau rakan atau mereka yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya tampil di Balai Polis Bentong atau menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan.
Semalam, mayat manusia yang dicincang dan dibakar ditemui seorang lelaki yang kebetulan mahu membuang air kecil pada pukul 5.15 petang.
Polis kemudian menemui cebisan badan mangsa yang diletakkan dalam plastik dan berbalut surat khabar sebelum dibakar.
“Polis sedang menunggu laporan lengkap daripada Jabatan Patologi Hospital Tengku Ampuan Afzan untuk mengetahui punca dan sebab kematian mangsa,” katanya. – BERNAMA
Foto: myMetro Online

-mynewshub
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger