Label 10

Home » , , » Belum Lenjang Cadar No3, Azhar Idrus Gosok Cadar No 4?

Belum Lenjang Cadar No3, Azhar Idrus Gosok Cadar No 4?

Written By AAKJ on Friday, June 7, 2013 | 10:46 AM


Gatal..gelenyar..renyam..miang..boya..kasanova..gigolo..tuuuihhhHH !! hahahah mangkok sungguh..

Bukan aakj nak dengki kerana azhar nikah 4x - 1..ehh ye ke zahar..dah dengar hang ni pernah ceraikan bini yang tak setuju hang tambah bini baru masa tu..bukan nak cemburu..bukan dendam hahah sekadar nak bagitahu rakyat Malaysia yang sanjung sangat mangkok ni..cu tengok molek gambar mangkok jamban ni dengan sapa yang kat atas sana ?

Kalu dengan bini No 1..aakj minta maaf
Kalu dengan bini No 2..aakj minta maaf juga
Kalu nak kata yang ni No 3..aakj rasa bukan..
Kalau ini bakal No 4..aakj ucapkan tahniah..

Tapi kalu ini peminat..maka aakj minta anda semua nilaikan..cam ni manusia yang hang semua puja kononnya hebat berceloteh pasal wuduk dan jimak..Nabi saw ambik gambar dengan peminat atau dok gesel bahu dengan peminat atau memang hang ni kaki buri$..tuuuihHH !!


Rasulullah saw juga bersabda..Maksudnya:

"Kecelakaan bagi orang yang mencipta percakapan untuk menjadikan mamusia ketawa sedangkan dia berdusta. Celakalah dia, celakalah dia.

Sahabat aakj ada nak kata d SINI

Share this article :

+ comments + 13 comments

Anonymous
June 7, 2013 at 12:24 PM

nak gosok cadar, goooosoook lah ustaz...sementara boleh kayuh.

Anonymous
June 7, 2013 at 12:31 PM

anak dara dia kot? jangan buruk sangka. boleh tahan.

Anonymous
June 7, 2013 at 12:43 PM

tu ank ustaz lah. dah2 lah asyik sebar fitnah. makin bnyk org baca, makin bnyk admin dpt dosa.

menong
June 7, 2013 at 2:01 PM

kaki cemburu sendiri tak laku

Anonymous
June 7, 2013 at 3:55 PM

mangkuk2 pun dia ustaz..HANG apa ada? hahahahaha.. Cuba mu bg Syarat sah basuh berak dulu..kalau nak hina org2 agama nie.. manusia akhir zaman...

Anonymous
June 7, 2013 at 6:41 PM

jangan tunjuk kebengongan dan kebodohan kita sebagai admin dalam mengeluarkan apa-apa kenyataan. kalau kamu nak komen seseorang, kamu perlu jumpa muka tanya selidik dulu orang tu. cara2 pengomen yang bodoh adalah mereka seringkali mhurai gambar tanpa berjumpa tuan punya badan bertanyakan kebenaran dan kesahihan. malah yang lebih teruk lagi penulisan berdasarkan " aku dengar orang cakap".

Anonymous
June 7, 2013 at 6:47 PM

kamu guna sabda rasulullah saw berdasarkan isu ini tak kena pada tempat la.

kalau aku jadi admin aku delete je blog nie. sb semakin banyak kenyataan dikeluarkan dalam blog nie mgambarkan kebodohan dan sumber2 yang lemah. aahaha..buat malu je.

Anonymous
June 7, 2013 at 6:58 PM

ostak ni memang kaki burit pong....

Anonymous
June 7, 2013 at 8:13 PM

Admin tak habis habis berbohong dan memainkan isu perkauman

Anonymous
June 8, 2013 at 7:53 AM

Biar la main isu perkauman pon.kalo ko baca blog cina adaka yg puji bangsa melayu? Takda kan? Pikir pakai akai naaaa..cukup2 la kita dok baik hati sgt.org dok kata melayu mcm2 ko tak sedar2 dok marah pulak org nk bela kaum sendiri

Anonymous
June 8, 2013 at 7:57 AM

Ustaz kalo dah mangkok tak perlu disanjung..pemimpin negara kalau tak zalim tak perlu nak mengata

manjung
June 8, 2013 at 4:14 PM

ade juga yang suka ye...aku tengok pun geli geleman...si anak derus ni...huhuhu

June 9, 2013 at 7:22 AM

Saya syor Aakj sendiri turun ke masjid mengajar ilmu agama sebagai alternatif kpd ustaz azhar yg d katakan tak layak mengAjar ilmu agama.maga moga ramai remaja akan datang meramaikan masjid kerana kehebatan saudara berdakwah membawa umah kepada syurga ALLAH.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger