Label 10

Home » , » Arwah Adun BN Kuala Besut Baru Meninggal..Adun Pas Pasang Angan Nak Rembat Duit

Arwah Adun BN Kuala Besut Baru Meninggal..Adun Pas Pasang Angan Nak Rembat Duit

Written By AAKJ on Wednesday, June 26, 2013 | 6:59 PM

fitnah

Penulis tidak faham sikap pembangkang di negara yang macam tidak ada modal untuk menang pilihan raya selian dari melakukan fitnah.
Masa Pilihan Raya Umum ke13, dikatakan 45,000 warga Bangladesh dibawa masuk….yang ternyata penipuan…blackout…juga ternyata penipuan…dan macam-macam lagi.
Terkini, Ahli Dewan Undangan Negeri Kuala Besut, Dr A.Rahman Mokhtar baru sahaja meninggal dunia pukul 10 pagi tadi, petang ini sudah mula fitnah ditabur.
Niat nak menang pilihan raya kecil di kawasan tersebut andai ia diadakan.
Kut iye pun… berpada-padalah sikit…
Tengok status Facebook milik cybertroopers Cina DAP (Red Bean Army) di atas (guna aje nama Islam, hakikatnya Ah Beng).
Suka hati aje cakap ADUN BN tak sempat rembat duit…
Wei sial…bahasa tu jaga sikit boleh tak?
Sedap hati aje tuduh orang…orang yang dah meninggal dunia pulak tu…yang sudah tentu tidak boleh pertahankan dirinya kini.
Kalau nak sangat kerusi DUN Kuala Besut pun, tak perlu le over sangat ok. Jaga sikit maruah dan air muka waris itu….

-mynewshub
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 27, 2013 at 12:40 AM

mcm tu la agama lintang pukang..org kafir

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger