Label 10

Home » , » Akhbar The Star "Membunuh MCA & BN Dengan Niat" ?

Akhbar The Star "Membunuh MCA & BN Dengan Niat" ?

Written By AAKJ on Monday, June 17, 2013 | 11:30 PM



Terima Kasih pada unspinners kerana membuat perincian jadual kekerapan berita yang d keluarkan oleh akhbar yang d katakan milik MCA BN !

Apa sebenarnya atau dengan kata lain, apakah The Star bukan lagi milik MCA? dah ada tokey baru yang MCA sendiri takut nak dedahkan ? atau MCA dah jual pada DAP secara senyap-senyap ?

Kalau d lihat pada Jadual Kekerapan Berita yang d utarakan oleh akhbar ini..nampak jelas..ini bukan akhbar MCA yang mendokongi perjuangan BN !

Kalau masih milik penuh MCA..kenapa sebegitu rupa kekerapan berita yang d keluarkan ? Anjing mana yang nak d ketengahkan oleh The Star ini ? Apakah MCA takut kalau buang editor atau wartawan yang ada d dalam tu maka The Star akan hancur ?

Kalau masih milik penuh MCA maka aakj boleh kata MCA ni amat stupid atau bahasa mudah BODOH yang maksima..seolah memberi pisau pada anjing pakatan haramjadah dan minta d bunuh depan orang ramai !

Tolonglah !! tolong dedahkan atau tolong cerita sebenar..milik siapakah The Star saat ini ?

..tak sabar aakj nak tulis seterusnya bila dah comfirm akhbar bertaraf babi ni siapa yang punya..kalau MCA punya maka MCA juga aakj akan buat 'pencerahan otak" !!


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 18, 2013 at 1:28 AM

Cuci otak kj sekali..nak ambik regina dan tony puaka...terang terang pro dap..jika betul rasanya org Melayu nak tampar.nak terajang kj ni..kita Melayu undi Umno kerana sakit hati kat cina kafir. Dia buat hal.Jgn anggap takde undi lagi.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger