Label 10

Home » » Video Dedah !! 90,000 Pelawat Dari China "Over Stay" !! Kemana Mereka ?

Video Dedah !! 90,000 Pelawat Dari China "Over Stay" !! Kemana Mereka ?

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 6:00 PM


Siapa nak tipu siapa ?
Siapa yang masuk dan tinggal secara haram d Tanah Melayu ?
Siapa yang dapat ic palsu ?

Kalut puok kera ni tuduh BN cuba menipu dalam PRU13..kecoh kononnya BN hantar Bangla, Indon dan Myamar ke pusat mengundi untuk undi BN..semuanya SANDIWARA !!

90,000 orang cina dari China d dapati tinggal lebih masa d Malaysia dua tahun lalu..itu yang ada rekod..yang tak de rekod dan masuk haram..d seludup masuk melalui jalan darat ? berapa weyy..tuuihhhH la lu !!

Dalam dok sibuk canang kononnya ada bas yang d tahan bawa Bangla dan Indon..aakj paparkan d sini video yang d dakwa itu..gilOO !!

Perangai samseng puok kera ni jelas kelihatan..belum dapat Malaysia..semua bangsa lain dia buat macam sampah !!




Share this article :

+ comments + 13 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 6:23 PM

Ini adalah link ke Mkini statistik ditahun 2005, mungkin perkara ini sudah begitu lama berlaku. Artikel Mkini menyatakan lebih 50,000 ditahun 2005.

http://www.malaysiakini.com/news/43338

Perkara ini perlu diatasi..

Anonymous
May 10, 2013 at 6:39 PM

Sungguh relevan... sila rujuk kepada circulation yang dibuat DAPig yang telah diterjemah.. Kerakyatan MALAYSIA BOLEH DIBELI DENGAN HARGA RM50/=. Kenapa! kenapa! kenapa! sebab lahanat ni telah membeli IC sekeping dengan hanya RM50/=. INI SANGAT SERIUS.. MUNGKIN TERDAPAT PENGKIANAT DI JABATAN PENDAFTARA..SPRM DAN KDN TOLONG SIASAT SEBELUM MALAYSIA HANCOR!!!

Anonymous
May 10, 2013 at 6:42 PM

overstay?.....cari mereka hingga ke lubang cacing,walau pun mereka jadi cacing.

Anonymous
May 10, 2013 at 7:07 PM

heloooo...... guna lah bantuan dari tentera kalau tak cukup kakitangan, singapork mampu melakukan kena kita tidak.

Anonymous
May 10, 2013 at 7:41 PM

Mana pergi? Jangan jangan jadi pengundi Hantu. Harap KDN siasat dengan RAPI. Dok tuduh orang bawak pengundi hantu, entah entah sendiri buat.

Anonymous
May 10, 2013 at 7:48 PM

kita mau ingat setiap kali bangsa sepet mati cuba tgk gbr yg di bawa kereta mayat lepa ada ka org muda mati xda semua tua2 saja org muda sepet x mati ka? kita org melayu mau paham la,bangsa tu mmg pdi wayang

Anonymous
May 10, 2013 at 7:53 PM

cina duduk dah puluh tahun kat malaysia ckp melayu haram x pandai tp ada IC bangla duduk 6 bulan pun dah boleh ckp bhsa mlayu...fikir fikirkan orag melayu cina pandai blakon

May 10, 2013 at 8:13 PM

inilah krjn BN yang masih belum mampu menangani isu pendatang haram, dari dulu lagi semakin senang bolos,memang terasa agensi krjn yg bertanggungjawap buat sambil lewa dan tak serius. kakitangan bawahan takut keselatan diri ditikam pendatang. kakitangan cuma tunggu Pengarah ajak operasi baru boleh buat kerja.Nak pulak ada TV buat liputan (999) barulah nampak agresif. aku rasa dah ratusan ribu pendatang haram di negara kita ni. Dari indonesia, banglades, thailand,miyanmar, kampucia, CHINA NEGRO....dan banyak lah..skrg kita Melayu patut desak krjn ambil serius dgn pendatang dari CHINA .Mesti ramai, di P. Pinang , K.L, Johar, Melaka, Perak, selesaikan negeri2 ni dulu. Macam takda telur jer Pak Menteri kita ni. Tak mampu letak jawatan, bagi LIM KIT SIANG buat kerja.!

Anonymous
May 10, 2013 at 8:23 PM

cari mereka sampai ke lubang cacing.sekor sekor bahasa malaysia x tau spatah haram, tapi rakyat malaysia yg sebenar kena pukul sbb kata bangla! tolong lah..dah ramai pendatang haram cina ni..bukan dri china saja..hongkong taiwan dan jga indonesia cina..gempursekor sekor hantar balik ygselinap masok dan meenipu jadirakyat sini.. modus dia sama mcm singapore buat..bawak banyak banyak cina dari luar jadi rakyat singapore untuk minoritikan kaum melayu..melayu jgn dok nganga la..kat penang ntah berapa ramai dah pendatang haram mata sepet jdi warganegara dengan doseludup masok

Anonymous
May 10, 2013 at 9:05 PM

@Anonymous

kalau dah jadi cacing jadikan depa umpan untuk mengail ikan Toman di Tasik Bera, hik hik

Anonymous
May 10, 2013 at 9:07 PM

@Anonymous

Dapig ada banyak wang gubahan makanya depa boleh beli apa saja, bukan setakat IC saja.

Anonymous
May 10, 2013 at 9:16 PM

pengundi hantu pecah tembelang..
pekerja bangla sebuah kilang cina telah diberi ic palsu pada pekerjanya Dan dihantar ke PDM utk menimbulkan persepsi buruk pada BN pada pru13 yg lepas..merekalah yg merancang segalanya...tipu kantoi..

Anonymous
May 10, 2013 at 9:22 PM

memang ada keraguan..dikebanyakan PDM terdapat barisan cina yg mirip wajah cina dari tanah besar..
Melayu tubuhkan badan pemantau sukarela Pru 14..tangkap humban lock up mcm mana cina buat pada bangla upahan mereka...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger