Label 10

Home » » Terkini !! Ini Cikgu Yang Dera 17 Orang Pelajar Mak Ayah BN !! tuuuiHHH !! Vavi !!

Terkini !! Ini Cikgu Yang Dera 17 Orang Pelajar Mak Ayah BN !! tuuuiHHH !! Vavi !!

Written By AAKJ on Saturday, May 11, 2013 | 11:24 AM


gilOOO !! penganut dap yang bebal dan tongong..yang desprate sangat nak bagi Malaysia kat tangan kera-kera dalam jagaan..yang nak sangat naik pangkat kiranya puok babi ni memerintah Malaysia? hang ni nak jagi Menteri lubang jamban sekolah ke !!

17 murid, d dera berdiri d atas bangku dan dia sendiri pegang batang penyapu..hanya kerana pelajar pelajar ini d katakan sokong BN atau mak ayahnya BN !! Malah khabarnya ada yang d rembat dengan penyapu kat situ juga !

Cikgu tongong yang dah nak pencen ni khabarnya mengajar d Sekolah Kebangsaan Seksyen 19 Shah Alam !! 

perghhhHH bagaimana kalau anak anda yang kena..kalu anak aakj yang kena..tak yah dok bising..pilih je mana-mana padang sekolah atau padang awam atau mana-mana pentas khas..aku ajar sampai tak cukup tanah..tua buat cara tua..cikgu buat cara cikgu..bodoh !!

Anak bangsa sendiri d buat macam anjing, belum depa memerintah lagi ni..!! aku ludoh !! tuuuihhhhhHH !! Budak umur 11 tahun boleh la..fuc# laa luu !!



Share this article :

+ comments + 15 comments

Anonymous
May 11, 2013 at 12:04 PM

Cikgu yang paling bangang aku pernah jumpa...bodoh kepiang....hadapkan ke jawatan kuasa tatatertib..memalukan

Anonymous
May 11, 2013 at 12:27 PM

sokong

Cikgu Zainal
May 11, 2013 at 12:27 PM

Agak-agaklah bro dalam memberi hukuman. Ikut sunnah. Bukan emosi. Insya Allah dibantu. Jadi sekarang camne? Hadaplah. Pakat-pakatlah baik-baik.

Anonymous
May 11, 2013 at 12:33 PM

Ini bukan bangang lagi Cik Gu ni SADIST bukan dia ni sorang je ramai Cik Gu dalam senyap tentang Kerajaan Dayus betul...cukup bulan ambil gaji...lepas tu canang sana sini Gomen Tipu Ini Tipu Itu....tapi tak berhenti kerja Keranjaan sanggup kena tipu sampai umur 60 tahu. Itu maknanya You are but A Fool.

Anonymous
May 11, 2013 at 12:35 PM

Cikgu paling binatang di muka bumi ni!! ADA CINA DAP DERA ANAK CINA MCA? ADA? BANGANG PIANGGGG!!

May 11, 2013 at 2:16 PM

mereka kemain bermaharaja lela skg. kurang ajar betul. kat sekolah anak2 saya juga ada guru2 tolol ni. cuma tidak sampai merotan atau berdiri atas kerusi je. mengapa Kem. pelajaran x ambil tindakan?

Anonymous
May 11, 2013 at 2:40 PM

Sebenarnya ramai cikgu cikgi mahupun pensyarah di Msia ni yg mjadi penentang pd Kjaan.... telah lama berleluasa merosakkan minda para pelajar.....mrk adalah golongan yg X tahu bersyukur dgn nikmat ALLAH SWT yg telah diberi melalui jasabaik Umno/BN....

Para ibubapa.....harap minta anak2 mklumkan pd kita jika ada guru yg sebegini....biar kita 'report' pada PPD @ terus ke Kementerian.... Tiada lagi istilah .....kesian@'tak apa'@X nak tabur pasir ke periuk orglain.....pd cikgu/cikgi perosak bangsa ni.....

Segala penambahbaikan yg cuba dilakukan oleh Kjaan X akan berjaya selagi mnusia2 bgini masih berterusan mjadi ' gunting di dlm lipatan'.....


PIHAK KEM.PENDIDIKAN.....JIKA TERBUKTI....BUANG JE BALACI2 PAKATAN NI!! RAMAI LG YG X SABAR2 UTK GANTIKAN MRK!!! TPM TOLONG BERI KEUTAMAAN DLM ISU INI!!

Anonymous
May 11, 2013 at 2:48 PM

Mmg ramai cikgu2 BAHALOL yg cari rezeki ngan kjaan tapi mnyokong pembangkang...dan mrkla golongan yg paling pemalas, xuke curi tulang dan berpolitik xkire tmpt 24 jam sehari wlpon masa mengajar...

Bangsa len berpolitik dgn bijak menaiktaraf bangsa sndiri, tapi org Melayu berpolitik menghancurkan bangsa dan agama sendiri...contohnya cikgu bahalol ini...

kalo kjaan xamek tindakan benteras gelaja songsang mcm cikgu bahalol neh, makin menetasla biawak2 politik kat sekolah...abisla anak2 kite akan di pengaruhi oleh biawak2 politik ini...skrg pon dah ramai...

Anonymous
May 11, 2013 at 3:40 PM

Patut campak ngajar kat pulau ketam jer org mcm ni

Anonymous
May 11, 2013 at 3:43 PM

Cikgu Shamsudin ni mmg dah tahap damage beyond the repair. Turunkan pangkat beliau. Kasi ajar ini babi

Anonymous
May 11, 2013 at 6:02 PM

Malaikat: hai anak manusia..apa jasamu ....

Anak M: ooooo byk .....saya membalun/merembat/merotan anak org

Malaikat: adakah mereka jahat..melanggar akidah..kafir.....

Anak M: ooo tidak tidak mereka.semua.anak anak.penyokong setia UM.........

Malaikat: BAHALULLLL.....PLANGGGGGG

Kini anak manusia di balun malaikat.......
Ikut giliran......

Kah kah kah......ingatkan.masuk syurga.....

Anonymous
May 11, 2013 at 10:13 PM

Kalau kena pada anak aku.. mmg aku serang dia ni..manusia bengap.

Anonymous
May 12, 2013 at 12:15 AM

Aku dah cakap dia org ni namaje parti islam perangai cam dap.sebab tu ngam.sekolah anak akj pun sama siap kempem suruh budak2 ckp ngan mak bapak undi pkr.kaya bn zalim n rasuah.ni jenis cikgu makan gaji buta.kalau zalim apasal cikgu pro pkr tak berhenti je.gaji ambil tapi kutuk
Tak de prinsip hidup.ngajar pandai tapi bebal.gaji lumayan tapi tak bersyukur.kat fb cikgu anak aku penuh gambar pas.di sebuah pasti kat senawang budak kecik di ajar memijak muka pemimpin negara.harap serban je besar dan tudung je laboh cikgu ni tapi riak. Pehh.mcm org pas saja pandai dlm agama.aku cabar cikgu yg sokong pkr BERHENTI.jgn jadi munafik.ppd pun ramai pro pembangkang.pakai kereta mewah boleh tapi bayar hutang ptpn tak boleh.belajar lah bersyukur cikgu oi.kau org tengok cikgu melayu negara2jiran lai sengkek pd kau org.tapi dia org bersyukur.dlm kepala otak bukan nak ngajar tapi bangkang bangkang bangkang.fikir status gsji yg cikgu terima:)

Anonymous
May 12, 2013 at 2:07 PM

Penjawat awam yg tak skong & mengkhianat kerajaan harus di minta berhenti kerja dari jbtn kerajaan. Mereka menggigit tangan yg menyuap mereka.

Kalau di syarikat swasta mereka yg tak setia kpd syarikat, dan sokong penyaing, di galakkan tinggal syarikat atau perkhidmatan mereka ditamatkan. Kerajaan patut mengamalkan sedemikia juga.

Anonymous
May 17, 2013 at 1:25 PM

Hmm...agak2ny...mcmana kssr nk dilaksanakan dengan berkesan kalo pelaksanany pun golongan membangkang..bukan semua guru pro pr...masih ramai guru pro kerajaan...ttp yg selalu kutuk kssr dan beri tanggapan buruk tentang kssr ialah golongan pro pr nilah...hasilny...ibubapa akan dapat feedback yg negatif..walhal...byk perspektif yg positif dalam kssr yg ibubapa tak tahu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger