Label 10

Home » , » Terkini !! Foto Cina Di Tangkap Ketika Berdemo Depan Balai Polis Jinjang !!

Terkini !! Foto Cina Di Tangkap Ketika Berdemo Depan Balai Polis Jinjang !!

Written By AAKJ on Thursday, May 23, 2013 | 1:54 AM


Menurut laman Twitter milik Presiden Solidariti Mahasiswa Malaysia Safwan Anang, 18 orang telah ditahan di depan Pusat Tahanan Jinjang ketika perhimpunan untuk memberi sokongan kepada Adam Adli.

Antara yang ditahan ialah empat wanita berbangsa Cina, tiga lelaki Melayu dan selebihnya lelaki berbangsa Cina.

Semua yang ditahan akan dibawa ke Balai Polis Jinjang. Setelah rakam percakapan, kesemua OKT akan diberi jamin.

Ketika berita ini ditulis, pihak polis masih lagi belum memberi pengesahan tentang jumlah tangkapan.

Tahniah PDRM !! Pihak Polis mula bertindak menahan mereka yang terlibat di dalam satu perhimpunan haram di Balai polis Jinjang sebentar tadi. 

Mereka di katakan mula bertindak mencabar polis dengan menggunakan perkataan kesat dan melancarkan provokasi bebaur sentimen seperti "Melayu bangsat Dan Melayu bodoh". Dinasihatkan agar semua bertenang dan menjaga keharmonian negara kita.


Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
May 23, 2013 at 4:11 AM

Ketua bercakap Melayu..Ketua segala ketua Melayu...

Awak semua Melayu...hina diri sendiri sebut Melayu bangsat Melayu bodoh.

Melayu tu lah keturunan nenek moyang hang.

Anonymous
May 23, 2013 at 5:52 AM

Cina memang bangsat!!! Mati dlam laknat!!! Mayat pun kena bakar sblm dibalar api neraka jahanam!!!!idup makan babi oagai pun sebijik babi!!!! Benci cina smp mati!!!!

Anonymous
May 23, 2013 at 6:56 AM

kalau pada 1969, perkataan ini lah penyebab kebangkitan melayu. tapi kini kerana sayang kan budak melayu bangang tu, melayu hina diri sendiri, apatah lagi china. tak akan ada yang bangun membela melayu kerana semua melayu menjadi keliru kerana taksub kepada pemimpin mereka yang gila kuasa.

Anonymous
May 23, 2013 at 7:38 AM

SEdihnya ada melayu yang menerima sahaja kata kata melayu bangsat dan melayu bodoh...sampai ditangkap polis binatang melayu tu.Senang betul kerja cina sbb telah muncul spesis melayu Babi yang boleh dihina bangsa cina dan masih bersetongkol dengan cina lakhnatullah ini.PAS DAN PKR memang parti syaitan.

Anonymous
May 23, 2013 at 7:40 AM

Yg pelik nya Tok tok lebai Pas pun tumpang sekaki...Allahuakbarrr !!

Anonymous
May 23, 2013 at 11:17 AM

senang ajer nak ajar diorg ni...tangkap dan masuk kan dalam penjara an jangan lupa masuk kan dala mberita...lepas tu mesti diorg takut dah nak berdemo

Anonymous
May 23, 2013 at 3:57 PM

Pelik mmg pelik...xtau apa nk jd dgn dunia sekarang...semua ni salah anwar aljuburi laknatullah..

Anonymous
May 23, 2013 at 6:48 PM

hanyir da aku bau puak2 cina ni.,.melayu kero PR pun hanyir mcm bak ku teh jugak..

Anonymous
May 23, 2013 at 9:47 PM

Tahniah PDRM and Menteri KDN. Teruskan adopting Tun Mahathir strategies. Jangan kasi chance, Diorang ni memang dah naik lemak. Kami RAKYAT sebenar iaitu silent majority teramat gembira dengan ketegasan PDRm dan KDN yang kami tunggu selama ini. Harap akta ISA dapat diwujudkan semula. orang Cina memang pandai menggunakan orang Melayu dalam segala aspek. Oleh itu, marilah kita mula silently dan secara underground.

NT huruhara
May 23, 2013 at 11:24 PM

sokong tindakan PDRM dan KDN..
bole tido lena sekarang..ZZZZZZ

Anonymous
May 24, 2013 at 12:52 AM

Sokong PDRM & KDN. Kembalikn nostalgia zaman2 Tun M dulu. Hidupkn blk ape yg dh dimansuhkn. Zaman Tun M dulu sumenye stabil. Mne de cina2 laknat nk maki2 melayu. Hidupkn ISA plzz

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger