Label 10

Home » » #PRU13 : Tuan Ibrahim Tuan Man Kalah Seperti Mat Sabu !!

#PRU13 : Tuan Ibrahim Tuan Man Kalah Seperti Mat Sabu !!

Written By AAKJ on Sunday, May 5, 2013 | 11:18 PM


Ketua Penerangan Pas Malaysia kalah dan ini amat memalukan !! tumpas mudah dengan calon BN ! nampak gaya panglima Pas semuanya hancusss !!
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 6, 2013 at 2:47 PM

Rafizi Ramli empunya angkara, orgnya x lawa tp manis ada, Manifesto PR diCIPLAK semua, Giliran BN lah pula laksanakan nya....ha3>>>PR senyum aje!

Anonymous
May 6, 2013 at 2:48 PM

Rafizi Ramli empunya angkara, orgnya x lawa tp manis ada, Manifesto PR diCIPLAK semua, Giliran BN lah pula laksanakan nya....ha3>>>PR senyum aje!

May 6, 2013 at 10:02 PM

rafizi ramli memang tak guna, harapkan manis tapi gay rupanya, memang BN akan melaksana, kalau harapkan pakatan jadi macam krisis selangor lah sudahnya.

memang BN akan melaksana , kalau harapkan pakatan jadi macam krisis selangor lah sudahnya,memang tanggungjawab kerajaan yang punya kuasa, rakyat hidup aman makmur berjaya.

memang tanggungjawab kerajaan yang punya kuasa, rakyat hidup aman makmur berjaya.tak payah la nak ketawa2, sirih pulang ke gagang memang realitinya.

tak payah la nak ketawa2, sirih pulang ke gagang memang realitinya.
nasib baiklah BN yang pegang kuasa, kalau tidak habis orang islam dipijak cina

May 6, 2013 at 10:27 PM

kenapa la orang melayu sokong barisan..? kalo sokong cina kan untung bole gak kerja dengan towkey2 kaya!!! keja jaga, jaga kedai, jaga tandas awam dan berbagai kerjalah,, kerja kerajaan watpe jadi KERA !!! nanti guan ing wat masjid besar, kalo raya sonok bole main mercon!!! ha ha melayu bod@

May 7, 2013 at 10:44 PM

Umno hanya boleh menang dgn cara menipu saja.utk dapatkan kuasa utk terus menipu melayu2 bodoh dan bangang.tanpa umno pun orang melayu akan lebih gemilang hidup tanpa rasuah dan perkauman.cina tidak pernah susahkan melayu tetapi melayu umno yg suka susahkan melayu dan rakyat.kalu tak percaya tunggulah selepas ni semua brg2 dan kemudahan (kesusahan) awam akan naik.


May 7, 2013 at 10:51 PM

Kramer ni adalah anak didik umno tulin.selalu salahkan orang/bangsa lain apabila gagal. sebenarnya segala kesusahan dan malapetaka kat malaysia ni berpunca dari pemimpin2 khianat umno.beri i.c kpd orang asing dan amal rasuah dan salah guna kuasa semata2 nak menang p-raya.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger