Label 10

Home » , » #PRU13 : Terkini Bapa Saiful Mangsa Liwat Anwar Mengaku Di Tawar RM3 Juta !!

#PRU13 : Terkini Bapa Saiful Mangsa Liwat Anwar Mengaku Di Tawar RM3 Juta !!

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 3:36 PM



Bapa Saiful Bukhari waktu ini memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia diatas keterlanjuran beliau menerima suapan dari Anwar Ibrahim untuk menafikan anak beliau diliwat oleh Anwar Ibrahim. 

Dalam kenyataan Bapa Saiful Bukhari tadi beliau akan terus membela Saiful Bukhari walau apa pun yang berlaku dan beliau amat menyesali keterlanjuran beliau yang gagal melawan nafsu menerima habuan wang yang ditawarkan oleh Anwar Ibrahim. 

Azlan juga takut dengan sumpah Laknat yang telah dibuat anak nya Saiful Bukhari mengenai insiden diliwat Anwar Ibrahim. 

Untuk makluman semua Bapa Saiful Bukhari ditawarkan habuan wang RM 3 Juta oleh Anwar Ibrahim untuk menafikan Anwar Ibrahim meliwat Saiful Bukhari. 


Harus kita ingat Anwar Ibrahim penuh dengan wang dan beliau mampu membeli siapa sahaja bagi menampakkan kepada rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim adalah manusia yang bersih dan layak diangkat sebagai pemimpin negara. 

SUMBER
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 1, 2013 at 4:21 PM

Duit yg dijanjikan tu tak diterima penuh ke? memang takde integriti lak manusia sorang ni. Masa dia tuduh anak dia berbohong dulu, nada ayat-ayat dia pun macam ni la jugak.

Kesian Saiful dapat ayah macam ni. RM3 juta? itu nilai maruah anak kau?

Anonymous
May 1, 2013 at 4:46 PM

Alhamdulillah, semua ini berlaku dengan izin Allah.

Anonymous
May 1, 2013 at 7:04 PM

aku tak percaya dah pak cik tua ni.. bohong jerkk...

Anonymous
May 1, 2013 at 7:24 PM

Anak bapak sama je ni..ckp berbelit...jgn percaya org camni..

Anonymous
May 1, 2013 at 9:38 PM

Aku caye kt anak die sebab anak die istiqamah..dlm mahkamah pun konsisten..bukan cam nuar..berbelit2 sampai terbelit leher sendiri..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger