Label 10

Home » , » #PRU13 : Sah !! BN Menang 112 Kerusi Parlimen !

#PRU13 : Sah !! BN Menang 112 Kerusi Parlimen !

Written By AAKJ on Monday, May 6, 2013 | 12:54 AM


Ini keputusan rakyat yang wajib kita terima dengan redha..kena belajar terima keputusan Allah..kita merancang dan Allah pun merancang..yang pasti Allah yang buat keputusan !

PRU kali ini banyak menyaksikan beberapa keputusan mengejut..ramai pemimpin pakatan haram jadah tumbang. Gergasi seperti Mat Sabu yang ada skandal dengan bini kawannya sendir dan berjawatan orang No 2 dalam parti yang kononnya berlabel Islam berkubur !!

Jumlah 112 ini adalah yang d umumkan oleh SPR..ianya bukan keputusan penuh..masih berbaki 52.. kerusi Parlimen yang d menangi BN adalah ujian pertama Datuk Najib..bagi aakj..Najib lulus ujian

Datuk Najib ambil alih tampuk kepimpinan BN dari Pak Lah d saat doktrin menanam kebencian terhadap UMNO BN hampir berjaya dan hampir menghancurkan nama BN yang selama ini dekat d hati rakyat Malaysia.

Najib berjaya naikkan balik nama BN !!

"..saat kejatuhan BN d penggal 2008, nak pakai baju UMNO BN pun kita tak rasa bangga..tapi Najib tak menoleh ke belakang..tak kenal penat..akhirnya kita bangga, rakyat Malaysia mula kembali sayangkan BN.." - penyokong tegar BN.

4 tahun untuk naikkan kembali 'brand' BN bukan sesuatu yang mudah. Namun Najib bersama Team Transformasinya berjaya tembusi tembok fitnah yang d buat oleh Anwar dan pakatan haram jadah.

Kepada pengundi..aakj ucapkan terima kasih kerana tunaikan tanggungjawab anda..kepada penyokong setia BN..aakj ucapkan terima kasih kerana anda masih yakin dengan BN yang selama ini kekal dengan Tradisi Membela Rakyat..



Share this article :

+ comments + 9 comments

May 6, 2013 at 1:34 AM

Pada dasarnya BN menang pada hakikatnya Dato Najib kalah.

Anonymous
May 6, 2013 at 1:41 AM

najib kalah????die take over bn dlm keadaan bn yg lemah...najib from zero to hero...

May 6, 2013 at 2:23 AM

Terima kasih Ya Allah di atas kemenangan ini...

Anonymous
May 6, 2013 at 3:08 AM

Pegi mampos ngan pakatan!!!! Ikut cakap cina pukimak dap haramjadah...cina pegi berambos laa menyemak jee..ada hati nak memerintah malaysia...bangun kawan2...jangan sampai negara sendiri dijajah!!!korang sume tak nampak lagi ke???? Dap bukan main besar lg majoriti depa menang dalam komuniti depa...depa sokong geng depa..kalo depa sokong bn sampai bila2 tak dapat jadi PM..

Anonymous
May 6, 2013 at 3:10 AM

Terima Kasih Ya Allah atas rahmatmu menjaga umat Islam melayu di Malaysia dengan qada dan qadar mu memberi kemenangan kepada UMNO dan BN. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah terima kasih Ya ALLAH.
Wahai bangsaku melayu betapa hebatnya apa yang diterjemahkan bangsa Cina Dalam PRU-13 ini. Masih tidak nampakkah kita bangsa melayu perpecahan kita sesama Melayu ? Bangsa Cina telah mengajar orang Melayu macam mana kaum cina bersatu. Renungkan lah wahai bangsa Melayu ku apa yang telah diterjemahkan dalam PRU-13 ini.

Anonymous
May 6, 2013 at 6:29 AM

Alasan pkr undi hantu...berjuta2 sgt ke undi hantu tuuu.kikikiki

Anonymous
May 6, 2013 at 9:24 AM

Allah belum tnjuk kbenaran. BN mnang dgn cra kotor x guna la. Dah terang2 rkyat kna tipu bhkan dpan mta lg. BLACKOUT siap. Menang x bermaruah

Anonymous
May 6, 2013 at 9:52 AM

Hg masih jd balaci dap lg ka.org dah muhasabah diri tgk nasib bangsa melayu yg berpecah. semua ni angkara ada melayu mcm hg yg x faham agenda dap.hg plk ada maruah ka?jd penjilat cina dap la hg sampai mampoih.tuihhhhh!!!!

Anonymous
May 6, 2013 at 5:57 PM

saya memang tak faham kenapa masih ada org pikir konon dia masih dalam zaman hang jebat?? annuar, rafizi, abdul khalid, nik aziz, hadi, mohd imran, nurul, khalid samad, nik mohd, nasrudin. Semua berpengalaman dalam hal politik adakah semua org ini bukan melayu?? kalau ikut cakap cina atau bukan melayu kenapa mahu bertanding, betul?? Bilakah cina dapat memerintah malaysia?? EH wahai budak, Ini negara islam lah faham lah sikit sejarah kamu tu, oops tak sekolah konon?? hg mamat sekolah dari mana lahir tahun bila, saya sangat kesian dengan pandangan masih teruna macam bangla?? apa cerita cina berabos?? ingat senang nak pergi ikut cakap hati kamu u siapa?? ada yg sudah 3 atau 4 generasi menetap disini, keluarga pun banyak. Ada yg kahwin dengan melayu dan jadi ustaz semua pun kawan sy. Kalau nak senangkan atau ikut kata kamu, bolehkah kamu ceritakan macam mana nak suruh cina balik?? U boleh dapatkan free tiket kapal terbang, dapatkan hak tetap di luar negeri, dapatkan kemasukan sekolah atau university untuk remaja, dapatkan kerja atau perniagaan yang tetap, wang untuk makan ada?? Dap memang berbilang kaum, tetapi kebanyakan dimenangi oleh yg berpengalaman kebanyakan golongan cina. Itu saja umno pun ada cina dari gerakan dan MCA kenapa tak dapat menang. Semua ada hal dan kekurangan masing masing. kalau u ada pengalaman atau berkaliber jadi lah ahli politik nanti kita bertemu ya. sekian terima kasih

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger