Label 10

Home » » #PRU13 : Pakatan Haram Mengganas Di Kelana Jaya !! Poster PM Di Rosakkan !

#PRU13 : Pakatan Haram Mengganas Di Kelana Jaya !! Poster PM Di Rosakkan !

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 7:00 PM


Khabar bertiup kencang dari sumber bilik gerakan utama Pakatan Haram, Selangor bakal beralih pemerintahan..Selangor bakal kembali pada BN walaupun menurut sumber yang kerusi Dap agak sukar d tembusi.

Api perkauman khabarnya mula d tiup..d ceramah-ceramah khusus untk kaum Cina Dap, puok kera ni dok canang bahawa anak cucu mereka takkan selamat selagi mereka d bawah pemerintahan BN. Puok Cina Dap secara istiqamah meniup api bahawa Kerajaan BN wajib d tumbangkan demi masa depan kaum Cina d Malaysia. 

Sejak dari hari Parlimen d bubarkan..sejak dari hari pencalonan, siri keganasan berlaku d seluruh negara.

Bilik Gerakan BN banyak yang cuba d musnahkan. Ada yang d bakar terus..ada yang d rosakkan dan pelbagai masalah d timbulkan demi menakutkan petugas-petugas BN agar mereka jangan keluar untuk bertugas !

Aakj ada mendapat perkhabaran bahawa pada 5 Mei nanti ada kekecohan yang bakal d timbulkan oleh puok kera ni semata-mata kerana mereka sudah tahu bahawa mereka akan KALAH teruk d Selangor !

Tunggu..aakj akan dedah d mana puok kera ni akan berhimpun..siapa peserta dan d mana mereka akan ambil duit upah sebelum bergerak !



Foto d atas aakj dapat ambil tadi semasa melalui kawasan USJ 13 Subang Jaya...'banner' PM Najib d toreh d bahagian muka ! Puok kera ni memang dah tak tahan ! tuuuihHH !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger