Label 10

Home » , » #PRU13 : Helicopter Bawa Hishamuddin Terhempas ?!! Allahhuakbar !

#PRU13 : Helicopter Bawa Hishamuddin Terhempas ?!! Allahhuakbar !

Written By AAKJ on Sunday, May 5, 2013 | 5:58 PM





Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, isteri, Datin Seri Tengku Marsilla Tengku Abdullah, anak dan menantunya terselamat dalam nahas helikopter di TUDM Sungai Besi, sebentar tadi. 

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar mengesahkan identiti mangsa ketika nahas helikpter yang terbalik ketika hendak mendarat di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) pada kira-kira jam 3.50 petang itu. Ketika kejadian, rombongan menteri berkenaan dalam perjalanan pulang dari Johor apabila cuaca dan angin kencang menyebabkan pesawat terbabit tergelincir. 


Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 5, 2013 at 6:53 PM

Fuiyoo....dsyt..pgi ngundi Stu Family Naik Heli..Allah Nk Tnjuk Berkt Xberkt pjlnn Dorg Tu...

May 5, 2013 at 8:39 PM

jgn ckap cam tu..x baik..syurga tu milik siapa..dah pasti milik kita ka?

Anonymous
May 6, 2013 at 1:28 PM

Cadangan jangan banyak kasi laluan issue2 perkauman bro!! Kita kena lebih bijaksana ..kita semua dapat membantu perubahan negara yang lebih mantap...Ini Kali lah! Or esok2 kali lah!!...ingat bukan semua warga negara dapat info yang terbuka kepada mana2 pehak dan rakyat.

Anonymous
May 6, 2013 at 4:36 PM

@Hananibyk orang xcden tu maknanyer x berkatlah.. bodoh punya fahaman...

May 6, 2013 at 9:37 PM

dari komen yang tertulis pun kita boleh baca penulis tu ada akal ke tak de.
semua pun tahu malang tak berbau. siapa pun boleh kemalangan. Hak dia lah nak pergi mengundi naik heli pun sebab dia pemimpin, awak kalau jadi pemimpin takkan nak jalan kaki pi mengundi. dia naik heli sambil pantau dari atas. cuba fikir positif sikit. alhamdulillah Allah panjangkan umur lagi supaya boleh terus memimpin. suka2 jer nak hukum orang.nampak sangat otak letak kat lutut.anonymos pulak lagi. sendiri pun tak betul...nak kutuk orang.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger