Label 10

Home » , » #PRU13 : Nama Blogger 'Milo Suam" Yang Sebenar !?

#PRU13 : Nama Blogger 'Milo Suam" Yang Sebenar !?

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 5:25 PM



Polis menahan Yusuf Al Siddique Suratman, dikenali sebagai Milo Suam berhubung artikel dan gambar di dalam blognya di Klang awal pagi semalam !

Kes tangkapan ini menyebabkan puok kera melompat dan berguling dan menuduh Kerajaan BN zalim !

Menurut sumber, milo yang tak berapa nak panas ni d tahan d bawah Akta Rahsia Rasmi..membuat fitnah yang melampau kononnya wujud 'hari mengundi awal' dari sepatutnya !

Malah menurut sumber lagi..mangkok taik ni d tahan beberapa hari untuk siasatan lanjut..pergHHH kita tunggu sapa yang bayar anjing dap ni !

Klik d SINI untuk selanjutnya
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 2, 2013 at 6:09 PM

Milosuam ni Melayu Isle MUNAFIK.. muka keding tp mulut capoii..

Anonymous
May 2, 2013 at 6:50 PM

Kalau dah UMNO tu UMNO lah gaya....

Anonymous
May 2, 2013 at 6:55 PM

Ahli pas kalau menipu... tidak berdosa. Dalam kubur pun tiada soalan banyak... orang kita. Apa takut..tuhan pun boleh diarah untuk ko umno.

Anonymous
May 2, 2013 at 8:02 PM

Kalau pas tu pas lah gaye..maha munafikunnn....jumud..jahat..zalim..bkn sahaja zalim kat rakyat tapi kat Allah jua..

May 3, 2013 at 9:25 PM

Rupanya anak posmen..suratman...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger