Label 10

Home » » PAS Terengganu Rasmi Hari Guru Di Sekolah Manir Atas Arahan Menteri Besar ?

PAS Terengganu Rasmi Hari Guru Di Sekolah Manir Atas Arahan Menteri Besar ?

Written By AAKJ on Sunday, May 19, 2013 | 1:00 PM

Photo: Hebat Sekolah -sekolah leninng...berani. Pembangkang pun boleh datang menyampaikan hadiah2 sempena hari guru yang disambut. Ini dirakamkan di SM Manir.,,,malah pemimpin2 Pas boleh masuk dan bermesra dengan guru guru hingga ke bilik guru selain di pentas sambutan bersama guru guru dan murid murid. Inilah Pengetua dan Guru guru kita hari ini....terang dan nyata. Di bilik guru pun diadakan majlis pembahgian kek hari guru oleh pemimpin Pas....tak tahulah pejabat pelajaran buat apa.

woOOO !! Apa nak jadi ni gu..bakpo weyy..khabarnya Pengetua Sekolah sendiri yang menyambut kehadiran puok kera ni mari..sori..tak panggil anda YB hahaha maaflah..anda semua kera dalam jagaan Anwar !! 

Alasan yang d berikan oleh puok kera ni mudah je.."Menteri Besar suruh Yb dekati Rakyat.." hahaha mampusla..

Aakj tengok..puok kera ni mulakan langkah agresif kononnya kekalahan kecil mereka d PRU13 adalah 'petunjuk' ke arah kemenangan mereka d PRU14..perghhh awal langkah puok kera ni susun..kononnya kalu ada Pilihanraya Kecil dalam masa terdekat..COMFIRM pas akan menang..

Pemimpin puok kera ni sendiri dalam kenyataan semalam dok minta doa agar ada YB UMNO BN 2 atau 3 atau 4 orang mati dalam tahun ni hahaha mudah puok kera nak ambik alih Terengganu.

Kepada Menteri Besar...aakj nak tanya..bakpo jadi gini..boleh ke
Kepada Pejabat Pelajaran..boleh ke berpolitik begini..kalu boleh..maka UMNO kena buat ceramah setiap kali perhimpunan pagi..

Kepada Kementerian Pendidikan Malaysia..anda nak jawab ke aakj nak tolong jawab ?

Kepada Menteri Pelajaran ?? nak jawab dekat PRU14 ke nak rakyat tolong jawab ?..adehhh

Kepada YB-YB UMNO BN..anda dah rasa lemah semangat ke..Terengganu pernah kita kalah..kita ambik balik..kita nak bagi lagi sekali dan tak ambik sampai bila-bila ?


sumber :


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 19, 2013 at 1:21 PM

Hai!!!!!Apalah nasib jadi orang Melayu.Ingatkan dah settle dan mulakan usaha membangunkan negara,rupa2 nya masih ditakuk lama.Bangsa lain ,senyap2 meraih peluang yg ada.

Anonymous
May 19, 2013 at 2:08 PM

salam

menteri pelajaran dah jadi nama panjang sangat menteri pelajaran dan pengajian tinggi..ada 1 dan 2...punya pemalas menteri sekarang...

dulu zaman tun, namanya menteri pendidikan sbb erti pendidikan lebih besar...selepas pengajian tinggi pun nama pendidikan, pra sekolah pun pendidikan, taski taska permata apa kejadah pun pendidikan juga...tapi najib masih bengap nak pakai menteri pelajaran tapi sbb nak gabung orang yang jaga universiti, tambah dan pengajian tinggi...

dulu zaman tun boleh je 1 orang menteri jaga benda ni..malah lebih cemerlang dari ada sekarang...

masuk flip flop pergi tukar kementerian pelajaran..najib pun dah jadi bebal dengan sambung kementerian pelajaran dan pengajian tinggi..nampak sangat muhyidin tak boleh buat kerja sorang...

nama kementerian pun kalut,pe lagi nak usik benda2 macam ni bro..

budakteranung

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger