Label 10

Home » , » "Mari Kita Gelakkan SPR...Ha Ha Ha.." - Mat Sabu

"Mari Kita Gelakkan SPR...Ha Ha Ha.." - Mat Sabu

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 11:00 AM

Embedded image permalink

"..saudara-saudari sekelian, SPR kata untuk adil, celup jari..SPR Bohong..Undi awal undi pos mana ada celup jari..Mari kita gelakkan SPR...Hahaha.." - stadium gamat bila anak-anak anjing kurap yang datang turut terhibur dengan persembahan Mat Sabu.

"Rakyat Malaysia undi PR 60%, Pembohongan akan berterusan, kita akan bangun menuntut keadilan.." sambung Mat Sabu lagi..dapat tepukan lagi..

Dengan selamba Mat Sabu menuduh SPR seolah-olah menipu dengan bekerja sama dengan BN dalam PRU13. Mat Sabu ingat seluruh rakyat Malaysia bodoh..ini zaman bukan zaman TV hitam putih..

Apakah SPR akan berdiam diri ?? kita sama-sama tengok..kita sama-sama dengar..kalau Utusan tulis "Apa lagi Cina Mahu.." d anggap Rasis dan menghina bangsa Cina..apakah penghinaan Mat Sabu pada badan bebas SPR tidak d ambil tindakan ?

Apa Lagi Cina Mahu..satu soalan yang ikhlas tapi kerana puok kera ni nak juga cari salah Utusan Malaysia atau lebih tepat nak cari apa lagi salah UMNO BN kerana Utusan berkait rapat dengan Utusan Malaysia ?

Kalau soalan sebegini d anggap Rasis, maka bagaimana bila puok Cina Dap persoalkan hak keistimewaan orang Melayu ? Rasis atau sekadar bertanya..?

Mohon sangat SPR panggil Mat Sabu dan tangkap kiranya bersalah !





"Kita sokong Nik Aziz..kita sokong Lim Kit Siang.." melambung Mat Sabu puji Lim Babi dan Nik Aziz Celaka..entah kenapa tiba-tiba Mat Sabu puji kedua tokoh bangsat ni pun aakj tak tahu hahaha opsss aakj plak ketawa.

Apakah Mat Sabu sudah mula terasa bahawa jawatannya sebagai Timbalan Presiden Pas bakal tamat tempoh memandangkan beliau kalah teruk kali ini ? maka cepat-cepat Mat Sabu lambung Nik Aziz agar sokongan anjing-angjing perwakilan nanti kekal bersamanya ?

Apakah Mat Sabu nak cover malu Nik Aziz yang khabarnya d tolak Istana Kelantan untuk sambung tugas sebagai Menteri Besar ?

Kit Siang ? Kenapa Mat Sabu julang ? apakah beliau bimbang khabarnya beliau d bayar RM8000 sebulan hanya memanaskan kerusi Ahli Lembaga Pengarah Air Pulau Pinang ? Takutkan Mat Sabu, bila kalah maka Anak Kit Siang akan tendang beliau keluar dari lembaga pengarah tersebut ?




Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 11:57 AM

Kita gelakkan kat Mat Sabu. Jaghi hang nak celup kat mana Mat? Kah..kah..kah....

Anonymous
May 9, 2013 at 12:10 PM

laa,tak tau yg nik aziz suda tak d perlukan oleh istana

Anonymous
May 9, 2013 at 12:26 PM

Middle finger to Mat Sabun...yg. tak "basuh muka" lagi...!

Anonymous
May 9, 2013 at 1:52 PM

apa lagi mat sabu mau?? 2008 kalah, 2013 kalah... isu moral.. syiah... nape pas simpan lagi org ini?.. apa lagi pas mau??

hehe

Anonymous
May 10, 2013 at 9:00 AM

Marilah kita berjihad bersama2 dgn AAKJ utk menghapuskan musuh orang melayu terutama Pok Nik...Hidup Melayu....dah lama sangat kita tunggu tuan AAKJ mengetuai bangsa murni kita ini untuk mencabut keris sambil gelakkan mat sabun....Hidup Malayuuuuuuuuuuuu................

Anonymous
May 11, 2013 at 6:03 AM

Hidupkan semula isa..kasi tangkap itu komunis smua.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger