Label 10

Home » , » Live SPR Putrajaya !! "Kalau Tak Buka Pintu Kami Panjat" - Mahasewel Yang Tak Mengaku Wakili Mana-Mana Parti !!

Live SPR Putrajaya !! "Kalau Tak Buka Pintu Kami Panjat" - Mahasewel Yang Tak Mengaku Wakili Mana-Mana Parti !!

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 2:50 PM


"SPR, Syaitan Penipu Rakyat"..jerit mahasewel yang kononnya tidak mewakili mana-mana parti..haha mangkok taik ni nak cerita gebang kat sapa dia tidak mewakili mana-mana parti..setahu rakyat Malaysia, kera dalam jagaan ni selalu muncul d himpunan huru hara yang d anjurkan pakatan haram jadah..

Nama Anang ke apa budak mabuk ni..kononnya pejuang rakyat..hahah RM150 hingga RM500 la sorang dapat jawabnya..upah pekik lolong..yang penting masuk paper..paper cina pun paper cina lah !

"..antara 30-50 orang termasuk media yang hadir.." keluhan yang amat kecewa dari kera jagaan pakatan haram yang ingatkan adala 300 ribu makhluk yang akan datang..




Share this article :

+ comments + 17 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 2:59 PM

mak bapak antar universiti suruh belajar...bukan dok melalak macam anjing...sia2 jer

Anonymous
May 10, 2013 at 3:06 PM

inilah balaci2 kurap DAP (Dog And Pig)...

Anonymous
May 10, 2013 at 3:09 PM

eh.eh..adam adli pon ada....

Anonymous
May 10, 2013 at 3:12 PM

haha, the kids obviously have a vested interest. If PR succeeds to topple the govt via street demos, then they wouldn't have to pay PTPTN a single cent.

Given the time and energy they put into attending rallies, demos etc, anyone wants to take a good guess at their current CGPA?

pelajar taat
May 10, 2013 at 3:15 PM

apalag iFRU sapu je dia orang ni ada 5 tahun lagi....lama tu...hempukje balaci-balaci ni

Anonymous
May 10, 2013 at 3:21 PM

Dia org dah boring agaknya blaja kat dlm kampus tu...asik2 wat donut jer....mcm x der bnda lain nk blaja.....kahkahkah

Anonymous
May 10, 2013 at 3:33 PM

Diaorg ni melampau..kencing pun bersepah lagi nak menyalak2...belajar dulu lah dik..jangan menang sorak kampung tergadai..

Anonymous
May 10, 2013 at 3:40 PM

Itu kasi ludahhh dia punya muka kurang ajarrrr.. mengundi pn baru satu kali berlagak pailang lebih..

Anonymous
May 10, 2013 at 3:58 PM

bosanla...nampaknya puak pembangkang makin bermaharajalela sedangkn phk kjaan dok amek sikap bertahan jer....makin nampak kelemahan kjaan saja...asik2 siasat n amaran....

aq undi BN sbb nakkan negara aman,,,so kjaan bertegasla ..sblm keadaan mnjadi parah ,,,ubatila dulu kurap2 yg makin mmbesar itu...

Anonymous
May 10, 2013 at 4:15 PM

ANANG - "SIMUKA CELORENG" ; KALAU PERANG TAK YAH CONTENG MUKA ...SAPU PEWARNA HIJAU JER SEBAB DAH ADA CELORENG SEMULAJADI....BANGSAT PUNYA MELAYU....

Anonymous
May 10, 2013 at 4:15 PM

supo mace monyet.. belagok pandai tapi buduh.. kahakk pthuiii

Anonymous
May 10, 2013 at 5:57 PM

Baguslah 30 orang aje yg berdemo. Agaknya yg lain tu dah dapat maklumat yang kejadian "blackout" tu tak wujud pun sebenarnya. Adun DAP sendiri yg sahkan..

Anonymous
May 10, 2013 at 8:41 PM

INDON MNE PULAK NIE PR UPAH BUAT NGAMUK KAT SPR.

Anonymous
May 10, 2013 at 8:48 PM

Bapak pandai budak2 ni.. Si Adam tu jumpe tengah jalan boleh pijak je... mak Bapak suh belajar tapi jadi kurang ajar. Kecik kecik taka nak mam... dah besar buat pedajal kat negara orang.. puihhhh!!!

Anonymous
May 10, 2013 at 9:21 PM

PR cakap ada penipuan, depapun melatah sama. mereka berarak ke PJ walhal mereka sepatutnya turun ke padang untuk melakukan siasatan dan buktikan tuduhan. apakah ini yg dinakan golongan terpelajar atau tak makan ajar?

Anonymous
May 10, 2013 at 11:38 PM

pakai baju hitam tu dah gelap masa depan pon, dah kena buang dari kolej dah pon, melalak saja tau, jadi budak surohan sampai mati lah ko..

Anonymous
May 11, 2013 at 1:10 PM

Ada gak yg kena penerajang dgn aku duk melalak tak ketahuan, pru13 dh lepas pun jadi sasau malau pasal ape kalah ngaku je le, nyusahkan orang je

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger