Label 10

Home » » Kerajaan BN Terengganu..Berilah Lagi Mangkok Ni Ceramah Di Masjid & Surau !!

Kerajaan BN Terengganu..Berilah Lagi Mangkok Ni Ceramah Di Masjid & Surau !!

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 4:00 PM




PRU13..Terengganu hampir merudum..hampir bertukar tangan..hampir bala dan petaka melanda Terengganu lagi sekali..perghHH nyaris !!

Walaupun Cina tak ramai d Terengganu..hanya tak sampai jumlah bulu dalam hidung namun ada faktor lain yang menyebabkan Melayu Islam beralih undi..semuanya salah BN Terengganu..maaf aakj nak bagitahu dan aakj dah bagitahu lama dah..4 tahun..aakj dah lontarkan rasa tak puashati bukan saja d blog aakj malah masa berjumpa sendiri dengan Menteri Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said sendiri..

Aakj pernah tegur..kenapa benarkan Azhar mangkok jamban ni naik turun surau dan masjid d Terengganu sewenang-wenangnya..mana tauliahnya..Kelantan pun tak bagi..senang-senang Kerajaan Terengganu bagi melalui Majlis Agama atau Pejabat Agama ?

Hebat sangat ke mangkok ni ? dia belajar kat mana ? kelulusan apa? Fatwa taiknya pun bukan fatwa..sekadar lawak jenaka..tuuuiHH !!

Kerajaan BN Terengganu..kalu rasa nak tumbang d PRU14..berilah dia stadium Terengganu..Melayu Islam Terengganu pun d tipunya..masuk Astro kaut berpuluh ribu..ceramah kaut berpuluh ribu..akhirnya siapa dia makan ? siapa dia tikam ? vavilah !!
Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
May 12, 2013 at 4:07 PM

Sombongnya...!!!!

May 12, 2013 at 4:13 PM

Yang peliknya muda mudi seluruh negara percayakan ustaz cap ayam ini. Entah bagaimana ustaz ni tiba tiba muncul dan merendahkan martabat keilmuan islam yang maha suci. Addin itu bukan untuk bersukaria tapi adalah untuk bekalan ke akhirat. Kamu bergelak ketawa dalam masjid hingga kamu lupa akan kematian yang akan menjemput kamu pada bila bila masa.

Anonymous
May 12, 2013 at 4:38 PM

Kutuklah ustaz pujilah shli maksiat...dia ngajor bukan masjid dan surau kau orgbpunya pun...semuanya surau dan masjid pembangkang...

Anonymous
May 12, 2013 at 4:49 PM

Bro 4.38, nak ngajor buleh tapi menghasut tak buleh la.. Dulu aku minat sunggoh ustaz ni skrg minta maap la, mungkin sedikit riak sudoh tubik. Maklumlah, dah glamer. Dop caya tanye die.. soal puji ahli maksiat x timbul kat sini..

Anonymous
May 12, 2013 at 4:49 PM

"natang bodo"

Anonymous
May 12, 2013 at 4:56 PM

Di Terengganu kalau pakai baju melayu dan sampin dikira tak cukup ilmu agama walaupun berpuluh tahun ngaji agama kat Al-Azhar. Kalau tak pandai berlawak dan disulami dgn kutukan padu masa ceramah, lagilah tak cukup kewarakannya. sedih sedih...

Bila 'ustaz' start mengutuk, maka ceramah tersebut laku dan disambut hilai ketawa org dan bukan org.. Kuih muih dan air nyor jual tepi jalan abis laku.

Anonymous
May 12, 2013 at 5:03 PM

ceramah kalau dari lidah balik2 memperbodohkan org lain seolah diri sendiri saja yg pandai dn ala maksum... ceramah jenis apa tu? teringat kata2 seorg teman, ketika nik aziz berkunjung ke premis syarikat tmpt dia bekerja... dia bersihkan hati utk mendgr dr dua belah pihak. tp bila msk mendgr kata2 dr lidah nik aziz, hatinya tertanya sendiri... beginikah pekerti seorg yg berilmu dn menjunjung Islam? kata2 kesat dan memperbodohkan org lain menjadi mainan lidah. sdgkan para nabi terdahulu tidak pernah melontarkan kejian dan cercaan. 'aku hilang respect. mungkin aku jahil tp aku hilang hormat kpd manusia yg lidahnya terus bertutur dalam bahasa bongkak. bkn makin aku mahu dekat. sayang, kenapa org yg berilmu kelihatan jahil lebih drp si jahil'... si kawan ini adalah non partisan... fikirkanlah

Anonymous
May 12, 2013 at 5:10 PM

Kata ustaz warisan nabi tapi para nabi Allah tidak pernah mengeluarkan perkataan bodoh pada umatnya..

Anonymous
May 12, 2013 at 5:52 PM

Kih kih kih masjid pembangkang...¿

May 12, 2013 at 7:01 PM

setuju dgn aakj..kerajaan ganu banyak berlembut dah dgn ustaz mekdi ni..senang2 ceramah walaupun takde tauliah..perkataan 'bodo', 'natang' tu toksah kira la..tiap2 ceramah mesti keluar perkataan tu..dah jadi mcm wajib..pengikutnya pulak main hangguk jer...

Anonymous
May 13, 2013 at 11:44 AM

Ustak Natang ni memang ramai pengikut terutama orang muda. Inilah senjata hebat Pas Ganu. Ustak ni pengikut setia Hadi Awang. Kalau Umno Ganu terus tidor PRU14 mmg soh kaloh. Pembangunan spiritual/islam mmg penting di pantai timur tapi carilah org lain. Banyak lg ustak yg benar2 ikhlas.

Anonymous
May 15, 2013 at 9:28 AM

seorang ulamak tak kan mengeluarkan pekataan yg keji, seorang ulamak sentiasa menjaga adab dan tutur kata,., taksub la pada agama bkn pada pemimpin,,

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger