Label 10

Home » » Duit Rakyat Selangor Di Guna Bayar Gaji "Din Batak" ?!!

Duit Rakyat Selangor Di Guna Bayar Gaji "Din Batak" ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, May 28, 2013 | 9:00 PM


Antara keputusan PRU lepas yang menggembirakan saya adalah kecundangnya Saifuddin Nasution @Din Batak di Kulim Bandar Bharu. Dia pindah dari Kelantan ke Kedah, akhirnya kena sembelih dengan Aziz Sheikh Fadzir. 

Setelah kecundang di Kedah, kini Din Batak nak dibawa masuk ke dalam pentadbiran Selangor. Akhirnya negeri Selangor menjadi tempat timbunan sampah sarap PKR. 

Suatu rombakan akan dilakukan dalam pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor dalam masa terdekat ini, menurut sumber rapat Pejabat Menteri Besar Selangor. 
Ia bagi memberi laluan kepada Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail untuk dilantik sebagai pegawai yang bertanggungjawab menjaga hubungan politik parti komponen Pakatan Rakyat (PR) di negeri ini. 
Menurut sumber terbabit, perkara tersebut telah mendapat persetujuan antara Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dalam satu perbincangan minggu lalu.
Sinar Online 
Karpal Singh suruh mansuhkan Dewan Negara kononnya menjadi tempat untuk kerajaan memilih seseorang menjadi menteri atau timbalan menteri dengan dilantik sebagai senator. 

Di Selangor lagi teruk, orang yang kalah di negeri lain dibawa masuk ke dalam pentadbiran Selangor. Tak gila namanya itu ? 

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 29, 2013 at 4:04 PM

Memang pakatan semuanya dah gila meroyan.. Dah kalah....masih tunjuk lagak..gila meroyan

Gila kekuasaan.....gila babi meyodok aje tak tau malu...abis tanah disodok

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger