Label 10

Home » , » Demostrasi BOIKOT Utusan Malaysia Oleh Bekas Wartawan Sendiri !! Puluhan Ribu...

Demostrasi BOIKOT Utusan Malaysia Oleh Bekas Wartawan Sendiri !! Puluhan Ribu...

Written By AAKJ on Monday, May 20, 2013 | 8:29 PM


Habis la Utusan kali ini. Demo ini diterajui oleh bekas wartawan utusan sendiri!

Kira-kira 100 kakitangan Utusan yang menanti kehadiran para pendemonstrasi itu ternyata "kecewa" apabila hanya kelibat Hata yang juga bekas wartawan Utusan Malaysia yang telah dipecat itu sahaja yang hadir.

Disambut dengan jeritan "Hidup Utusan!", "Hidup Melayu!" dan "pengkhianat" akhirnya ahli DAP itu meninggalkan kawasan ibu pejabat bekas majikannya itu kira-kira 10 minit kemudian.

Rancangan ahli DAP, Hata Wahari untuk mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya dia bersendirian yang hadir petang ini.

Walaupun telah digembar-gemburkan di laman-laman sosial sejak lebih seminggu lalu namun demonstrasi yang dirancang diadakan pukul 5 petang itu itu ternyata gagal mendapat sokongan. 

Sementara itu, beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang turut merancang mengadakan perhimpunan bagi menyokong akhbar tersebut di tempat dan waktu yang sama hari ini bagaimanapun akur dengan arahan pihak berkuasa yang melarang mereka berbuat demikian. - UTUSAN ONLINE




Gambar Hiasan


Aakj..puluhan ribu hantu bersama kah..kaaah
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 20, 2013 at 8:53 PM

Lihat-lihat!!!! Melayu jatuh kan Melayu sendiri.Tak rasa malu pulak tu!!Patut staf-staf Utusan kat situ ,pakat-pakat ludah dan boooo kuat-kuat.Entah apa yg ada kat otak mamat ni,boleh pula berdemo kat tempat dia cari makan dulu.donia....oh.. donia..

Anonymous
May 20, 2013 at 9:18 PM

Kambing Yanuar Yebrahim la tu

Anonymous
May 20, 2013 at 9:21 PM

DAH TERLAMPAU JILAT JUBUR CINA YANG HANYA SALAT NGAN KOTAS....ITU LE JADINYA. NANTI BILA NYAWA DAH TIBA UBUN-UBUN SURUH AJE LIM KIAT YG SYAHADATKAN...RUGI BEB














Anonymous
May 20, 2013 at 9:34 PM

Hata tu bila mati nanti cina dap yang nak hantar ke kubur dan bacakan telakin. masa tu melayu sudah tiada lagi di malaysia.
apabila manusia merasa ia terlebih pandai itu lah jadinya. Hata bukan lah orang melayu bumi putera. eleok lah kerajan tarik keistemewannya sebagai bumiputera.

Anonymous
May 21, 2013 at 8:37 AM

Cina dh x payah beli tisu tandas..ade pencacai jilat sampai bersih..haha..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger