Label 10

Home » , » Dedah & Sebar !! BN Kelantan, Periksa Siapa Bertugas Mewakili SPR !!

Dedah & Sebar !! BN Kelantan, Periksa Siapa Bertugas Mewakili SPR !!

Written By AAKJ on Tuesday, May 14, 2013 | 10:25 AM



Usaha selama sepenggal akan jadi sia-sia kiranya ketika hari mengundi..Petugas Sementara SPR yang d ambil secara kontrak adalah pro pakatan haram jadah !!

Buatlah program sepanjang sepenggal..bantulah rakyat dan pengundi selama sepenggal akhirnya unsur penipuan dan kelicikan pakatan haram d hari mengundi memusnahkan segalanya..siap berkempen untuk undi pakatan haramjadah lagi ketika saat pengundi d kotak mengundi !!

Apakah ini hanya satu MITOS ?

Cek betul-betul..siasat hingga ke akar umbi dan dedahkan siapa Petugas Sementara Spr ketika hari tersebut ? Khabarnya d ambil dari guru-guru yang mengajar d sekolah yang d jadikan tempat mengundi dan ianya telah d 'booking' awal oleh guru-guru yang pro pakatan haram dan lebih tepat lagi mereka adalah Jentera Pakatan Haramjadah yang selama ini mengikuti latihan khas bagaimana nak mempengaruhi pengundi, terutamanya pengundi atas pagar dan pengundi warga emas yang kabur matanya.

Kerajaan BN juga d sarankan periksa betul-betul, khabarnya kertas undi kali ini agak kabur..kecil dari saiz biasa dan ianya menyukarkan pengundi yang menghadapi masalah penglihatan !!

Rating awal menunjukkan rakyat Kelantan sudah bersedia untuk menukar Kerajaan..rakyat Kelantan sudah sepakat..majoritinya sudah bosan dengan penipuan yang Pas buat selama 23 tahun..bukan satu waktu yang pendek..kenapa mereka masih menang dan kemenangannya bukan kecil..

Begitu juga dengan negeri-negeri lain yang selama ini adalah kubu kuat BN..kenapa nampak merudum walaupun menang !!

Puok kera dalam jagaan nampaknya cuba alih isu penipuan SPR, sedangkan mereka yang susun jentera dalaman ketika hari mengundi..aakj harap..tampillah d komen artikel ini..cerita apa yang anda nampak dan ianya belum terlambat untuk ubah sistem Petugas Sementara SPR ini..NO MORE CIKGU !!

Puok kera dalam jagaan ini sengaja menimbulkan isu-isu ketidak percayaan pada SPR supaya d PRU14 mereka menguasai sepenuhnya perjalanan pilihanraya dan semua Petugas Sementara serta Pegawai SPR d seluruh negara adalah dari puok mereka..YAKINLAH !!

Kebathilan yang terancang akan mengalahkan Kebenaran yang tidak tersusun..Kebenaran yang berterabur..!! - Sahabat Nabi saw..

Lihat saja gambar hiasan d atas..ada pun kotak tisu d sediakan..bila aakj tanya..tisu ada tak..depa jawab, kami tak sediakan tisu..akhirnya kertas undi aakj terkena dakwat kekal..nasib baik wakil BN lawan ketika kertas undi itu d katakan KERTAS UNDI ROSAK...kalau tak lawan maka SATU UNDI HILANG !!
Share this article :

+ comments + 15 comments

May 14, 2013 at 10:32 AM

salam tisu memang diorg bagi tapi last minit dapat surat pekeliling dari SPR jangan bekalkan tisu pada pengundi ...pasal undi rosak tu ktm tolak jika dengan niat nak rosakan kertas undi

Anonymous
May 14, 2013 at 11:01 AM

Kertas undi comot boleh diterima, asalkan ada tanda pangkah, tick, atau titik atau tanda2 yg boleh rosakkan undi.

Anonymous
May 14, 2013 at 11:05 AM

Kelantan kalah sebab orang kelantan duduk luar balik iundi pas. Nak kate lagu mano? Bilo susoh minta tolong ore BN. Bilo undi bagi pahhhhh....menate beruk klate jah. Tokse bagi gapo2 dah kak klate ni. Biar mapoh demo-demo tu balik klate raso pulok susah sena dok klate dengan kerajee pahh menate beruk mu tuh!!!

Anonymous
May 14, 2013 at 11:16 AM

pakatan ni yg byk menipu. tapi dituduhnya org lain. tengok sajalah perangai si anwar ibrahim tu. pembohong di siang hari.

Anonymous
May 14, 2013 at 11:17 AM

Perangai FE'EL orang Kelantan Sebijik macam perangai Cina....PutraJaya masih dalam bahaya..jika dibiarkan mereka tumbuh membiak....ketua Pengarah JPA PERLU LAKUKAN SESUATU yg lebih berani.

Anonymous
May 14, 2013 at 11:20 AM

Aku terkilan PK1 Smk bagan seerai jd ketua tempat mengundi, suami penyelia kwasan bertugas di parit buntar...anak2 (msih sek lagi) gan geng2 mtor dia jd peraih undi pas dok dpan shell pbuntar bangga gla sokong pas!!!jpn, kpm...tlg la jgn bg lagi spesis hentam kerajaan pegang jwtn

Anonymous
May 14, 2013 at 11:22 AM

Dh rmai gler cgu2 pro pembangkang...sedih aku....korg mkan gj haram ke?ptt le bdak2 sek mkin teruk...tak sebagus zaman aku blajar dlu...

May 14, 2013 at 11:27 AM

bukan sahaja DI KELANTAN MALAHAN HAMPIR SEMUA NEGRI SELURUH MALAYSIA... LEBIH-LEBIH LAGI NEGERI DIBAWAH PEMBANGKANG... CONTOHNYA KEDAH... PENGURUS PILIHANRAYA..DO = PAS... TIMBALAN PENGURUS ADO-KANAN= PAS JUGA.. DAN HAMPIR SEMUA KAKITANGAN SPR.. ADALAH PEMBANGKANG JADI SOALAN NYA MASIH TAKPUAS HATI DENGAN PROSES PENGUNDIAN PRU13...?

May 14, 2013 at 11:32 AM

Aku pun cikgu jugak, geng pakatan haram ni jenis malas mengajar berkempen kat kantin kelas tak masuk dan kalu masuk kelas pun berkempen lagi, sebenar aku memang meluat dengan geng hardcore Pakatan haram ni.......bab claim no satu kekadang sanggup tipu sampai kata aku tipu pun ini duit rakyat....

Anonymous
May 14, 2013 at 11:34 AM

Kalu diikutkan pru2 sblum ni pun,,kalu tdk kerana pengundi2 luar yg balik mngundi pas,,,dah lama kjaan pas serambi munafik tersembam di bumi kelate,,, sep2 pengundi luar nilah yg brtanggungjawab mngekalkan kesengsaraan rakyat kelate hok hidup di kelate,,,sep2 tu kelik ngundi umpama meraikan pesta,,,kelik ramai2 bersukaria,,,pahtu buat taik dgn mngundi pas khawarij anjing2 neraka utk menambahkan lagi taik yg sediada yg dibuat olh kjaan pas kelate,,,maka bermaharaja lagilah kjaan pembuat taik utk tempoh 5 tahun lagi,,,

Anonymous
May 14, 2013 at 12:02 PM

kalau nak menang kelantan senang je, tukarkan penjawat awam yang masih menggunakan alamat kelantan ke kelantan, insya'Allah baru boleh berjaya tukar.

Anonymous
May 14, 2013 at 12:21 PM

Ambo nok tanyo,,,
1. Apakah fungsi Biro Tatanegara (BTN) dlm membantu kjaan mnyampaikan & menangkis dakyah2 yg dilemparkan pakatan rakyat benar2 berjaya?
2. Sejauh manakah warga BTN benar2 mendokong dasar2 kerajaan ?
3. Adakah warga BTN benar2 "orang kjaan federal", jauh drpd terlibat dgn gerakan halus & kerja2 sabotaj kjaan federal?
4. Dapatkah dipastikan scra 'klinikal' bhw pegawai2 prgkat tertinggi BTN bermula dr Ketua Pengarah BTN, Timb Ketua Pengarah, Pengarah² BTN setiap negeri benar2 layak utk memegang jawatan yg disandang &
5. Adakah BTN itu sendiri mempunyai 'Roh BTN' yg sejati utk bercakap mewakili kjaan federal itu sendiri?

Kalau perlu dibuang @ ditukar @ mereka2 sendiri yg perlu di brain-wash,,,maka inilah detik paling sesuai utk dimulakan operasi pemutihan bg membersihkan BTN drpd terus didiami dikuasai parasit2 yg kelak akn mghancurkan kerajaan scr diam.

Jgn sampai BTN benar2 menjadi sebuah Biro Tendang Najib...

Anonymous
May 14, 2013 at 12:43 PM

Anonymous May 14, 2013 at 12:02 PM.
agak2nya berapa ramai yang mengundi kat kelantan nanti bila semua penjawat awam atau mereka yang bekerja diluar kelantan tukar alamat di IC mereka... hu hu hu

Anonymous
May 14, 2013 at 9:58 PM

Ditempat akui bertugas (PBT) hampir semua balik kg di pantai timur, 5 tahun sekali katanya, setiap kali raya kena keluar duit banyak, kali ni dapat duit dari dua-dua pihak, pulun aje, undi tetap bulan, seorang boleh dapat RM500, kalau suami isteri balik modal dan boleh bawa balik beras siam 3 guni, pengundi luar katanya. Lepas ni tak payahlah sogok dengan duit pengundi luar tu, membazir je...

Anonymous
May 15, 2013 at 2:47 PM

Saya setuju jangan beri lagi duit untuk pengundi luar. Pilihanraya 5 tahun sekali, jika dikumpul rm5 sebulan pun lebih dari cukup untuk tambang balik kampung. Pohon berikan maklumat/ klue yang jelas untuk penyelewengan yang dilakukan oleh guru kerana saya percaya KPM juga memantau untuk diambil tindakan. Jika tidak ssebutkan nama/jawatan/sek mana bagaimana pihak KPM dapat mengesan mereka?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger