Label 10

Home » , , » DAP Licik : Karpal Minta Parlimen Benarkan Pemilihan Senat

DAP Licik : Karpal Minta Parlimen Benarkan Pemilihan Senat

Written By AAKJ on Friday, May 24, 2013 | 10:00 PM


Karpal



Pengerusi DAP, Karpal Singh meminta Parlimen supaya menggubal undang-undang bagi membolehkan pemilihan Senat di semua negeri.

Beliau pada Jumaat berkata, ini menurut Perkara 45(4)(b) Perlembagaan Persekutuan, yang membenarkan setiap negeri mengadakan pemilihan awam bagi melantik Senator.

Karpal berkata, beliau akan mencadangkan penggubalan undang-undang tersebut di Parlimen menerusi Rang Undang-Undang Ahli Persendirian
Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
May 24, 2013 at 10:34 PM

jangan layan sign tua ni. surug dia Tanya dia bapak/tok/nenek dia dating Negara ni stauts ape? dan juga suruh dia perbetulakan pemilihan dalan dap dulu baru cakap hal lebih besar. lembu punya loyar......

Anonymous
May 24, 2013 at 10:44 PM

Lawyer tua dah nyanyok. Dia ikut suka hati nak buat perubahan.

Jangan layan sangat siTua kutuk ni.

Anonymous
May 24, 2013 at 11:02 PM

DHLA Cukup2la layan situa ni nk mcm2...kjaan x nk ikut sgt kndak puak2 huruharakn negara ni!

Anonymous
May 25, 2013 at 12:03 AM

tanya si tua kutuk ini sisapakah penipu bombor satu di malaysia mengenai kes anwar ibrahim? si tua penipu dan raja licik,

Anonymous
May 25, 2013 at 12:50 AM

Pemilihan DAP kasi ok dulu la Singh...kalau kau di India mungkin masih jaga lembu sekarang ni SIngh oooiii...celaka kau, dapat jadi loyar, patut kau jadi jaga saja tau...dulu kau kata ANUwar mesti bertaubat kasi malu sama ini negeri tapi sekrang kau kata ini ANUwar kasi semua orang tahu ini negeri pulak...kecik-kecik lembu jaga sudah tua banyak auta...

Anonymous
May 25, 2013 at 5:51 AM

SINGA TUA YANG LUMPUH....OTAKNYA PUN SUDAH LUMPUH. JANGAN LAYAN SI TUA GILA INI.

Anonymous
May 25, 2013 at 7:13 AM

permintaan PR ni semua utk keuntunggan puak2 pemberontak shj..lihat bila permintaan mereka isa dihapuskan..yg ramai jadi pemberontak adalah puak2 mereka sebab dah tak takot isa dah mansuh...
berhati hatilah...semua permintaan puak auta ni adalah demi utk mengukuhkan kedudukan mereka...selama ini kita hidop aman damai shj walaupun isa blom dimansohkan..lahanat punya sinki...

May 25, 2013 at 8:12 AM

Aku teringat kejahatan kaum benggali di india yg memmbunuh beribu2 umat Islam kalau tak silap di amritsar tak begitu lama dulu..

May 25, 2013 at 9:29 AM

Orang melayu memang terkenal dengan KEBODOHAN nya, terlalu senang dipengaruhi dan terlalu senang cair apabila dipuji, puji sikit makanan dalam mulut pun sanggup diberi pada orang, punyalah baik hati melayu ni, tapi bangsa lain hanya tanam tebu dibibir mulut sahaja, mereka mau pijak melayu ni biar mampus sebab melayu ni boodoh dan senang diperboodohkan, sebab manusia paling dimanjakan dalam dunia ni adalah bangsa melayu oleh kerajaan mereka, tapi mereka gigit pulak tangan kerajaan yang membantu mereka itu, sebab itu bangsa lain heran mengapa melayu jadi bangsa macam tu lagi tak tahu mengenang budi...sebab tu bangsa lain sangat meluat dengan melayu ni dan patut dipijak kepala sahaja. Contoh macam budak2 kampung masa datang temuduga jawatan kerajaan, nampak poyo je muka kesian, susahle katakan dari kampong, bila dahdapat kerja dah bergaya mulakah cakap pun lain macam, kerajaan ini tak betul itu tak betul dia sahaja yang betul last2 masa PRU sokong pembangkang, inilah yang dikatakan melayu bangang bodoh bangal bapak setan celaka haprak tak kenang budi.

Anonymous
May 25, 2013 at 11:06 AM

Pepatah Melayu BUDU 'BUDI MELAYU JANGAN DIKENANG, BUDI KAFIR DILUPA JANGAN' . Hidup DAP! Hidup PKR!

Anonymous
May 25, 2013 at 3:26 PM

Bodohnya ko ni..ckp mcm kapir!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger