Label 10

Home » , , » Ali Rustam, Ghani Othman & 3 Setiausaha Politik PM Najib Kalah !! Siapa Menipu !

Ali Rustam, Ghani Othman & 3 Setiausaha Politik PM Najib Kalah !! Siapa Menipu !

Written By AAKJ on Tuesday, May 7, 2013 | 4:30 PM


Streotaip !!

Kalu tak menipu bukan Anwar namanya !
Kalu tak berbohong bukan Anwar namanya !
Kalu tak spin bukan Anwar namanya !
Kalu tak liwat bukan Anwar namanya !
KAlu tak sewa pelacur bukan Anwar namanya !

Malam keputusan PRU d umumkan, Anwar cepat-cepat buat kenyataan akhbar bahawa dia dan sekutu anjingnya menolak keputusan PRU13 kerana dakwanya BN menipu dalam pilihanraya umum kali ini !!

Puok kera ni dapat kekalkan Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan dengan majoriti besar..masih kata BN menipu.

Puok Kera ni tumbangkan Ali Rustam d Melaka, kalahkan Fuad Zarkashi dan Ghani Othman d Johor..masih kata BN menipu !

2 ketua negeri tumbang..1 Timbalan Menteri kalah teruk pun masih kata BN menipu..itulah Anwar ! Anaknya selamat dengan majoriti selesa pun BN tipu ?

3 Setiausaha Politik PM Najib bungkus..BN menipu juga ?!

CEC Dap menipu dalam mesyuarat Agung pun BN Menipu !! tuuiHH !!

Aakj kali ni terlibat secara langsung dalam proses mengundi..aakj lihat dan rasai sendiri betapa hebatnya Pakatan Haram Jadah menipu !! Pengerusi SPR wajib jawab..tungguuuuu !!
Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
May 7, 2013 at 4:55 PM

Keje dia menipu
Dia pun penipu
Dia suka tipu
Harihari dia tipu

May 7, 2013 at 5:01 PM

Bro, walaupun PRU dah selesai tapi jihad melanyak Anwar wajib diteruskan hingga barua ni jatuh menyembah bumi.

Anonymous
May 7, 2013 at 5:01 PM

Dia bapak penipu
Selalu menipu
Sbb tu dia ingat org lain pun sama menipu
Selalu sgt menipu dah x blh nak beza mn satu tipu
Hidup mati menipu je kerjanya

aku
May 7, 2013 at 5:12 PM

dah kat tempat buang undi pun ada wakil masing2, semak nama satu-satu...pun dituduh SPR menipu..dah gila talak mamat ni...(lama tak dapat kot...wallhuallam)

Anonymous
May 7, 2013 at 5:14 PM

sesiapa pun boleh menipu malah majoriti yang diraih calon Dapig yang luar dari logik akal, harus lebih disyaki ada penipuan berlaku.

Anonymous
May 7, 2013 at 5:24 PM

PERINGATAN KEPADA ANWAR....

JANGAN BUAT DEMONSTRASI JALANAN.
SEBAB ADA ORANG MELAYU NAK CARI ORANG DAP!!


Anonymous
May 7, 2013 at 5:28 PM

Di kalangan pakatan telah menyebarkan fitnah mengatakan bahawa terdapat penipuan oleh Kjaan dlm keputusan PRU 13 ini...dgn bantuan TNB memutuskan tenaga elektrik semasa proses pengiraan undi....Mohon pihak bertanggungjawab layari facebook & twitter yg memainkan isu ini bagi mengumpul bukti....tohmahan ini amat serius kerana nampaknya ramai yg dah 'termakan' dgn penipuan ini!!! Cari penyebar fitnah ni hingga ke lubang cacing....

Anonymous
May 8, 2013 at 1:55 AM

Anwar terlalu yakin yg org malaysia akan menyokong PR. Ya!, org malaysia sokong awak. Tapi 80% darinya TIDAK. Sedar lah Anwar, kami benci awak "Raja fitnah Malaysia".!

Anonymous
May 8, 2013 at 4:01 PM

Dia nak jd PM tp x dpt.tu yang asik timbulkan fitnah sana sini.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger