Label 10

Home » , , , , » Video Pelajar Perempuan Bertumbuk Yang Di Katakan Cucu Nik Aziz ?

Video Pelajar Perempuan Bertumbuk Yang Di Katakan Cucu Nik Aziz ?

Written By AAKJ on Wednesday, April 10, 2013 | 11:00 AM


Apa agaknyalah punca pergaduhan ni kan… apakah seperti biasa… rebut jantan ?

Jangan salahkan sesiapa dalam isu ini melainkan diri para pelajar berkenaan, guru mereka pun tidak bersalah.

Lagi menyedihkan, dah la ada dua orang sedang bergaduh, yang tukang sorak dan tukang hasut pun ramai… bertudung apa semua tapi bersorak macam tengok pesta.

Asalnya takda macam nak bergaduh sangat, tapi pasal tukang hasut, tukang tuang minyak… akhirnya sampai terselak-selak kain bergaduh.

Tak tahulah bila kejadian ini berlaku tetapi rasanya macam baru lagi dan klip itu sedang viral di beberapa media sosial.

SUMBER
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 10, 2013 at 12:18 PM

bagus...teruskanlah budaya fitnah...ambillah mane2 gambar atau video yang berlambak kat intenat ini, kemudian relate kan dengan nik aziz...x cukup dgn anwar?...tp semua ni mmg salah anwarkan? cucu nik aziz sekolah kat skolah kebangsaan lah plak...hahah, bodoh punya macai

Anonymous
April 10, 2013 at 1:04 PM

PAS sesat dan menyesatkan.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger