Label 10

Home » , , » Skandal Adun Pas Dengan Bini Orang !! Pengakuan Anak Adun...Beliau Lihat Sendiri ?!

Skandal Adun Pas Dengan Bini Orang !! Pengakuan Anak Adun...Beliau Lihat Sendiri ?!

Written By AAKJ on Tuesday, April 2, 2013 | 4:00 PM


Pokku (anak Tengku Hassan) kini menetap di Subang Jaya penuh dengan perasaaan benci kepada perbuatan yang bertentangan dengan agama dilakukan dan adat timur.

Maklumat yang diterima juga mendapati, Pokku begitu kecewa dengan apa yang berlaku dalam keluarganya itu .

Lantaran itulah dia tidak suka perbuatan curang seperti itu dilakukan oleh seorang isteri yang kini terpaksa menjadi ‘mak tiri’ kepada nya dan adik-beradiknya yang lain...baca seterusnya d SINI 
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 2, 2013 at 5:09 PM

kenapa hal rumahtangga org pun nak jaja, kau tak ada cerita lain ke nak tulis,,bengap la kau ni,,kisah anak tak suka pada mak tiri pun kau tulis,,byk kes kat luar yg anak tiri tak suka pada mak tiri,,kau tulis lah semua,,dah tak ada cerita kau nak buruk kan org ni,,bahalol...

Anonymous
April 2, 2013 at 5:11 PM

ni blog blues,,semua cerita skandal je,,patut pun puak2 umgok ni bodoh2 semua,,disajikan dgn cerita blues

Anonymous
April 2, 2013 at 5:35 PM

Dah memang pemimpin korg dan penganut2 pakatan jenis yg pantang tengok DUIT dan BURIT....2 benda tuh kalo tgk boleh terbang serban .....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger