Label 10

Home » , , » #PRU13 : Wardina Takut Video Lamanya Tersebar - 12 Ngo Protes !!

#PRU13 : Wardina Takut Video Lamanya Tersebar - 12 Ngo Protes !!

Written By AAKJ on Friday, April 19, 2013 | 3:00 PM


Sebanyak 12 NGO wanita serta tiga personaliti bergabung tenaga hari ini bagi membantah penyebaran video lucah di media. Antara personaliti yang terlibat adalah Wardina Saffiyyah.


Bagi mereka, langkah itu satu tindakan yang tidak kena dan melanggar tatasusila hidup masyarakat negara ini.

Sehubungan itu, mereka mengajak seluruh rakyat khasnya wanita menolak mereka yang menggunakan pendekatan sebegitu dalam kempen mereka.

Mereka menyatakan demikian pada sidang media ‘Bantahan Terhadap Penyebaran Video Lucah Menjelang PRU13’ di sebuah hotel di Sungai Besi, pagi ini.

Mereka juga mengajak rakyat memilih pihak yang betul didalam menentukan masa depan negara demi masa depan generasi muda yang bebas dari pemikiran tidak sihat.

"Politik lucah tak seharusnya diterima kerana ia bertentangan dengan adat budaya timur dan juga bertentangan dengan apa yang diajar oleh agama.." 


selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
April 19, 2013 at 3:13 PM

ini bukan pasal politik lucah wahai wardina....isunya di sini ialah manusia yang bernafsu besar utk menjadi pemimpin kepada sebuah negara yang majoriti penduduknya adalah orang islam terjebak aktivit penzinaan baik dgn kaum sejenis maupun sebaliknya dan untuk pengetahuan saudari wardina manusia ini tidak layak sama sekali untuk menjadi pemimpin!

Anonymous
April 19, 2013 at 3:19 PM

STOPA ada, ko ada?

Anonymous
April 19, 2013 at 3:19 PM

Agama dah ajar jangan zina, jangan homo, jangan lesbian tapi kenapa dia langgar. Yang buat pulak orang islam, orang kuat agama konon.

Anonymous
April 19, 2013 at 3:21 PM

Sebenarnya tidak timbul istilah politik lucah. Ianya hanya timbul setelah ramai kepimpinan tertinggi dalam pakatan dan satu ketika ada juga dalam pimpinan barisan kerajaan yang gemar mengamalkan kelucahan melampau yang terakan secara sulit. Soalnya bila timbul penemuan sedemikian yang kena pada batang tubuh pemimpin barisan...maka di harak ke hulu kehilir dengan bangga tanpa ada pun yg menyatakan ianya adalah politik lucah.... maka hilanglah nama-nama tertentu dalam arena dan arus politik....tapi bila kena batang tubuh pemimpin pakatan atau pemimpin pembangkang ...tak seorang pun mengaku...walaupun jelas dan gerak tubuh sama...namun hanya dapat di kilas atau di nafikan kesahihannya dengan kekhilafan pada bayang tubuh mahupun sehelau bulu. Dan para penyokong macam wardina akan mengatakan ini semua politik lucah dan memalitkan tuduhan kepada kerajaan barisan...dan si pelaku onar pula dengan gumbira meneruskan karier politik.... sudahlah wardina....tak payah nak jadi seri kandi lah...kalau perkara macam ni pun nak salahkan orang lain... puiiiii

Anonymous
April 19, 2013 at 3:30 PM

Wadina tak payah sibuk-sibuk nak cover penjubur dan penzina. Kalau dah ingin sangat nak jadi wakil rakyat silalah bertanding. Ikut je jejak aishah dan dayangku intan. Orang bukan tak tau kau tu condong kepada pembangkang.

Anonymous
April 19, 2013 at 3:31 PM

http://www.youtube.com/watch?v=qFaw1lefOII&feature=youtube_gdata_player

Budak Spanar Jaya ni pun satu..bukan stim pun nengok spender giant tu. .Masalahnya tu tahap orang yang nak claim jadi pemimpin. Kalau dgn isteri dia..semua orang patut bantah..itu privacy. Ini benda yang ada asas pembuktian. Lagi satu bab bijak..bila pilih pembangkang aje bijak. Sejak bila pulak tahap kebijaksanaan itu diukur macam tu. Habis tu mana kita nak letak kewarasan dalam penilaian serta hukum dalam menilai sesuatu isu? Boleh ke kita kata minah Spanar Jaya ni bodoh bila dia ketepikan asas dalam menilai sesuatu isu...

Meh kita tengok orang "bijak" bercakap vs. orang berilmu..

http://www.youtube.com/watch?v=qFaw1lefOII&feature=youtube_gdata_player

Anonymous
April 19, 2013 at 3:33 PM

Makan bapak kasi, lepas tu dikencingkan bapak.

Anonymous
April 19, 2013 at 3:40 PM

Orang kalau ilmu agama tak kuat, bila mula nak berjinak dengan agama macam begiulah gayanya. Samalah dengan dua tiga ekor beruk artis yang tu.

April 19, 2013 at 3:50 PM

tak tahu politik dok ontok2 ye wardina... org pembohong, penipu, yang pura2 alim, perlu ditelanjangkan dengan ada bukti.. klu tak ada bukti nanti dorang tak mengaku.. sah dorang cakap fitnah oleh UMNO...

Anonymous
April 19, 2013 at 3:52 PM

VIDEO LUCAH TAK LEH TAPI BERZINA YANG DIRAKAM DALAM VIDEO LUCAH TAK APA PULAK YA. APA PUNYA BANGAL LA SIWARDINA NI. DIA PUN TAK MAU ORANG MACAM NI JADI MENANTU DIA TAPI SOKONG PULAK MANUSIA LAIN YANG PERANGAI MACAM TU JADI KETUA DIA. BAHLOL BETOL.

Anonymous
April 19, 2013 at 4:00 PM

Salam, pada hemat saya, tujuan hebahan media termasuk video sebegini adalah bertujuan menunjukkan bukti (sahih atau x bukti ini, polis shj yg layak menilai) berbanding hanya bercakap/ditulis. Ini supaya pihak yg dituduh segera menjawab dgn jujur dan undur diri drp menjadi pemimpin politik jika ia sah. Jikalau tidak ditunjukkan bukti, pihak pembangkang mengatakan tiada bukti dan dan ia dkategorikan fitnah. Lagipun, paparan video lucah yg diupload oleh blogger pro kerajaan kebanyakannya hanya sementara, tidak la dimainkan selama berbulan2... cukup sekadar membuka mata hati rakyat. saya pasti bukan niat blogger kerajaan hendak memalukan suspek video, ttp suspek didalam video itu sendiri yg tlh memalukan dan mengaibkan diri sendiri dan keluarganya.

Anonymous
April 20, 2013 at 8:54 AM

Bahan video itu adalah bukti. Biar berapa lama dimainkan, semuanya akan hilang wibawanya dengan tindakan yg mudah. Tak sampai 2 minit.... bersumpah laknat dengan nama Allah.
Tambah-tambah lagi tertuduh adalah orang besar dalam pejuang Islam. Rakyat akan menilai (hakim). Ada berani ke?
Kami rakyat (pengundi) tidak untung atau rugi apa-apa jika tertuduh lakukan atau tudak lakukan penafian dgn sumpah laknat

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger