Label 10

Home » , , » #PRU13 : Wanita Teman Stopa Spender Tokey Busana Muslim !! Alamat Kedainya Di Sini !

#PRU13 : Wanita Teman Stopa Spender Tokey Busana Muslim !! Alamat Kedainya Di Sini !

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 6:45 PM


perghHHH sikit sikit terselak..puok kera cuba tiup angin kata wanita teman zina Stopa Spender ni bini no ke dua..ada versi kata bini ke tiga..hehe akhirnya pecah juga..nak tutup bau babi tunggal lagumana ni weyy

Khabarnya dia ni tokey kedai bisnis tudung bawal..jual pakaian busana muslimah dan yang pasti dia adalah wanita PAS ?!! hahaha babuk la Stopa Spender..

Kalau bini takkan pakai jeans ketat..mana jubah dan tudung masa masuk bilik otel ?

Kalau bini muda..takkan tak henjut kat umah bai..adehh Stopa Spender..berat ni..

Lepas henjut bagi duit..pergHHH duit tabung jihad mana dia rembat ? Lagi hebat, Stopa Spender siap d urut lepas bagi servis 3.55 minit hahaha..video tu 11 minit..aksi ? tuuuiHH giloo stopa !!

GRO mana ni Stopa ? ye ke tokey tudung bawal ?

KLIK SINI kalau nak tahu dia siapa dan d mana dia berniaga..hehe asal Pahang dan punyai 2 anak..SUAMI ??
Share this article :

+ comments + 3 comments

April 12, 2013 at 7:07 PM

Rakyat dibelakangkan, NAFSU didahulukan..

Borneo Bullet

Anonymous
April 13, 2013 at 11:48 AM

tapi x boleh lawan a"anugerah tuhan" punya henjut :)

April 14, 2013 at 9:09 AM

Depa kata ni konspirasi UMNO...camna ekk sedangkan UMNO ni kebencian PAS takkan la org UMNO kata pak mus aku dh sedia kan awek kt bilek nbr ni di hotel sekian...logik tak

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger