Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Video Manusia Berzina Bertukar Menjadi Anjing Kurap !

#PRU13 : Video Manusia Berzina Bertukar Menjadi Anjing Kurap !

Written By AAKJ on Monday, April 8, 2013 | 11:00 AM


Manusia adalah makhluk yang istimewa. Dikurniakan akal fikiran untuk berfikir mana yang baik, mana yang buruk.

Namun bila akal yang dikurniakan tidak digunakan, maka insan yang bergelar mahasiswa pun layak di'bahasa'kan sebagai haiwan iaitu ANJING KURAP.
Orang dah nasihat secara baik tapi tak nak dengar. Kan dah kena halau macam anjing kurap!


Kalau tengok video di atas, ternyata kumpulan yang mengaku sebagai suara mahasiswa sebenarnya ditolak oleh mahasiswa sendiri. Pembaca boleh lihat bagaimana hujah seorang mahasiswa UiTM tidak dapat dijawab oleh kumpulan yang diketuai oleh Khalid Ismath dan Safwan Anang.

Yang lawaknya dengan mahasiswa pun mereka gagal nak pengaruhi, ada hati nak cabar DS Najib kat Pekan.


Aakj : muka yang kat tengah tu khabarnya d tangkap dengan pempuan masa bulan puasa dan terus nikah..ye ke FAris..gambar mung d indon dengan pempuan aku dengar bukan bini mung..ye ke..adehhh gambar d hotel..aku dengar..nanti aku cari..



*Tahniah mahasiswa UiTM  kerana anda semua lebih rasional dari Khalid Ismath n geng.


TQmymassa

aakj : nak letak gambar anjing kurap rasa nak loya pagi-pagi ni heheh
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 8, 2013 at 1:41 PM

Teringat dialog dlm Upin Ipin "mmm tanya ehsan" hahahahaha....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger