Label 10

Home » , , » #PRU13 : Ustaz Fathul Bari Calon Dun Sanglang !! Siapa Kata BN Ketepikan Ulama !

#PRU13 : Ustaz Fathul Bari Calon Dun Sanglang !! Siapa Kata BN Ketepikan Ulama !

Written By AAKJ on Tuesday, April 16, 2013 | 2:00 PM


Tahniah dan terima kasih PM Najib kerana tidak lupa calon anak muda yang ada ilmu agama..calon dari golongan Ulama..sesungguhnya BN tidak ketepikan golongan Ulama selama ini.

Tahniah juga aakj ucapkan pada Ustaz Fathulbari yang selama ini d kecam hebat oleh ustaz politik dan ustak ciptaan Pas..Aakj doakan Ustaz menang dan bawa amanah rakyat sebaik mungkin..aminn !

Senarai calon BN Perlis!

Padang Besar

P1 - Datuk Zahedi

N1 - Titi Tinggi - Khaw Hock Kong
N2 - Beseri - Datuk Mat Rawi
N3 - Chuping - Asmaiza bt Ahmad
N4 - Mata Ayer - Khairy Hassan
N5 - Santan - Sabry Ahmad


Kangar

P2 - Shahruddin bin Ismail

N6 - Bintong - Rela Bt Ahmad
N7 - Sena - Abd Jamil bin Saad
N8 - Indera Kayangan - Dr. Por Choo Chor
N9 - Kuala Perlis - Mat Bin Hassan
N10 - Kayang - Ahmad Bakri Ali


Arau

P3 - Shahidan Bin Kassim

N11 - Pauh - Azlan bin Mat (ex TKSU)
N12 - Tambun Tulang - Ismail bin Kassim
N13 - Guar Sanji - Jafperi bin Othman
N14 - Spg Empat - Zulhisham bin Yaakob
N15 - Sanglang - Fathul Bahri 


Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
April 16, 2013 at 3:39 PM

nasib baik kau Fathul bari... kalau tidak kerana umno/BN taku pada ulamak PAS TGNA.. tak merasalah kau calun PRU13... Biar pandai berterima kasih kepada PAS..Biasanya Orang UMNO tak suka ulamak. Ulamak dia pun UMNO cucuk hidung...

Anonymous
April 16, 2013 at 4:00 PM

ulama muda yg cerita keluar dia menikah bini nombo 2 dng perempuan kristen filipina di siam tu ke?....ooo gitu...dia bertanding di sanglang sebelah perlis...kan apa sanglang kedah pun ada....tapi bawah kota si putih....org sanglang kenai sangat kot noo...pasai cerita dia hangat juga dulu tuh....

Anonymous
April 16, 2013 at 4:01 PM

pas ada ulama ke...pengajian dari mana..??.ulama pas ulama tafsir sendiri..main sedap ckp je..main sedap jatuh hukum org berzina tuhan dh ampunkan..ulama pas kerja dia ambik alih urusan allah..diaorg bole tau neraka dgn syurga pd org lain...prnh ada ulama call nik aziz tanya apa maksud pluralisme..nik aziz x jawab terus letak hp..ulama apa mcm tu..itu namanya ulama belajar x habis..ajak berdebat sesama ahli majlis fatwa dia takut..dia berani kt kawasan negeri dia je..

Anonymous
April 16, 2013 at 4:30 PM

bayangkan UFB sebagai MB baru perlis...hebat x?

Anonymous
April 16, 2013 at 8:40 PM

Aku pun kahwin dgn pompuan yg pernah kafir... tak boleh ka nak selamatkan orang kafir

Anonymous
April 17, 2013 at 10:05 AM

nikah kat siam ko dok heboh? Nape? tak sagh ke? Dosa Ke?
Yang dok berzina kat hotel tu ko senyap lak!!
Wal Harammu wal Halalku...

Anonymous
April 18, 2013 at 7:13 AM

Apa kau merepek ni setan

Anonymous
May 13, 2013 at 7:09 AM

Org be end mana buleh dikata... Org PR xpe da biasa di kata... UFB tu ulama ke? Ada ke imam serata dunia yg dtg cari dia kongsi ilmu? Stakat tv tmpatan yg pro be end yg cari dia da perasan jd ulama

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger