Label 10

Home » » #PRU13 : Unit Anjing Pas Tampar Muka Cekgu Bard !

#PRU13 : Unit Anjing Pas Tampar Muka Cekgu Bard !

Written By AAKJ on Sunday, April 21, 2013 | 7:00 PM





PAS dan PKR telah menamakan calon masing-masing untuk bertanding dalam kerusi yang sama walaupun kedua-dua parti tersebut duduk didalam satu pakatan.

Chegu Bard kata dia telah diamanahkan untuk mewakili PKR untuk DUN N21 Sg Acheh dan perkara ini telah diputuskan oleh Majlis Presiden yang diwakili oleh Dr Wan Azizah, TG Haji Hadi dan Lim Kit Siang.. Manakala Salleh Man pula selaku Persuruhjaya PAS Negeri telah menamakan Yusni Mat Piah sebagai calon PAS setelah mendapat persetujuan Pimpinan PAS Pusat.

Salleh Man mendakwa PKR telah bersetuju untuk menyerahkan balik kerusi tersebut pada PAS setelah dipinjamkan pada tahun PRU 2008..

Alasan yang diberikan oleh PKR ialah..dalam perbincangan terakhir diantara PAS dan PKR.. calon PKR sebulah suara telah dipilih mewakili PR di kerusi DUN Sungai Acheh dan Mustafa Ali a.k.a Stopa Ali selaku Setiausaha Agong PAS telah memberi jaminan tiada perebutan akan berlaku di kerusi tersebut berikutan PKR telah menyerah kerusi parlimen Labuan untuk ditandingi oleh PAS...

Namun jaminan tersebut hanya indah khabar dari rupa..Pemuda PAS P.Pinang dikatakan telah melanggar arahan pusat untuk terus bertanding.. Berikutan dengan perebutan ini, semalam satu kejadian yang sangat memalukan diantara PAS dan PKR telah berlaku semasa proses penamaan calon di DUN Sungai Aceh..

.Diberitakan Chegubard dengan sengaja telah dihalang masuk oleh rantaian unit amal dan pemuda PAS pada hari tersebut... Bukan itu saja..CheguBard juga telah ditampar oleh pemuda PAS dan anak isterinya telah ditolak oleh pemuda PAS di depan pusat penamaan calon dalam usaha PAS memberi tekanan dan halangan kepada CheguBard menghantar borang pencalonan.

Apa yang diberitahu ramai saksi yang melihat kejadian ini yang memalukan ini..Tidak cukup dengan HALANG, TOLAK dan TAMPAR oleh pemuda dan Unit Amal PAS..CheguBard telah difitnah pula semasa berada didalam dewan pencalonan...

SUMBER
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 21, 2013 at 7:24 PM

LALALALALALA......

Anonymous
April 21, 2013 at 8:09 PM

TAK PAYAH SEBUTLAH PERKATAAN MEMALUKAN KERANA MEREKA TU ANAK DIDIK SETOPA ALI..... KAN KAN KAN SETOPA PUN LAGILAH MEMALUKAN.

April 21, 2013 at 8:46 PM

LOL

Anonymous
April 21, 2013 at 8:56 PM

Insya ALLAH BN menang 2/3 majoriti.

Cuba bayangkan pas,dap dan keldaian nak harung 5 tahun lagi dengan luka bertarung sesama sendiri...Adakah sepanjang 5 tahun tu ceramah mat jubo akan dijaga unit anal lagi?

gen2felda

Anonymous
April 22, 2013 at 4:58 PM

siann cikgu...
kahhh kahhhh kahhh...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger