Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Terbukti Anwar Bukan Seorang GAY !!

#PRU13 : Terbukti Anwar Bukan Seorang GAY !!

Written By AAKJ on Friday, April 5, 2013 | 8:30 PM



Bilik Gerakan Utama Dun Temenggor, Taman Semarak Batu 2 Grik, Perak malam tadi Anwar yang mana riuh rendah kononnya akan bersumpah atau sekurangnya buat pengakuan bahawa dia bukan Peliwat atau paling tidak buat pengakuan bahawa beliau bukan GAY !!

Ternyata meleset..kecewa, tertonggeng frust tahap gaban pengikut taksub Anwar, mereka dah bersedia nak jeritkan TAKBIR dan amat bersedia nak berkompang ke seluruh Malaysia bahawa pemimpin mereka ini memang anugerah Tuhan yang bersumpah dia tidak GAY !! tuuuiHHH !! terkena lagi sekali dengan game Anwar..

"Orang kata saya peliwat.. bini saya azizah... anak ada 6 orang.. sapa yang suka kena maki.. saya cucu pun dah ada.."

Itu saja yang mampu Anwar ucapkan..hambar..tiada tepukan pun d beri malah ada yang merengus kata Anwar penakut !!

Malah, lebih teruk, ada yang penyokong atas pagar mula mencebik bibir, "Anwar ni tahu ke tak apa makna peliwat, pondan atau GAY ?"

Anwar ingat orang kampung sekarang bodoh, tak reti nak bezakan antara nafsu berahi sesama sejenis dan nafsu pondan !! Buruk benar sifat seorang pemimpin yang moralnya lebih rendah dari binatang !

Nafsu serakah manusia yang hina, pelacur pun dia bedal, jantan layu pun dia sakaw tegas pengunjung yang datang ke ceramah beliau. Kecewa sangat nampaknya. Aakj dok kat tepi pasang telinga je la hehe

Anwar dah nampak mulai nyanyuk, mulai cakap lepas, mulai tunjuk ego dan mulai bongkak, ramai yang datang boleh melihat sendiri gaya ceramah Anwar makin teruk. Mulut memaki orang dengan nada sinis mula menunjukkan 'color' sebenar Anwar.

Ketika Anwar diberi air minum dengan menggunakan gelas plastik..dengan sinis Anwar kata :

"..mentang-mentang saya bekas banduan, air pun bagi bekas plastik.."

Hehehe anwar pun sedar dia bekas banduan..cuma rakyat terlupa..dia masuk penjara kerana RASUAH..menyalahguna kuasa mengarah polis takutkan Ummi Hafilda dalam kes liwat dia dengan Azizan, pemandu rasmi beliau sendiri. Bukan di penjara atas kesalahan MELIWAT !!!!








Share this article :

+ comments + 1 comments

April 5, 2013 at 9:11 PM

cuba pasang CD bacaan surah berkaitan Kaum Lut dalam ceramah ANWAR IBRAHIM, berulang kali...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger