Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Panglima Songlap Bakal Di Penggal Jentera Parti !!

#PRU13 : Panglima Songlap Bakal Di Penggal Jentera Parti !!

Written By AAKJ on Monday, April 8, 2013 | 8:30 PM


Di dalam perancangan komplot menjadikan Panglima Songlap sebagai calon di Dun Behrang, Tn Hj Rahman telah mengarahkan Ketua Cabang untuk mengadakan ceramah DSAI di DUN Behrang dan Dato Hadi juga telah dimaklumkan perihal berkenaan. 

Kesilapan berlaku apabila Dato Hadi tanpa memaklumkan Cabang membuat persiapan ceramah di Pejabat PAS Cawangan Berop. Ketua Cabang pula telah membuat persiapan ceramah di Behrang Ulu. Ketua Cabang hanya mengetahui bahawa ceramah lain di Berop setelah PAS Cawangan Berop memaklumkan kepada beliau. 

Ketua Cabang terus memaklumkan kepada Tn Hj Rahman & MPN Perak serta disalinkan kepada DSAI bahawa ada gangguan terhadap ceramah di Behrang Ulu.

Akibatnya, ceramah di Berop dapat dibatalkan. Disebabkan atas KEBIADAPANPanglima Songlap yang mengadakan ceramah tanpa persetujuan Cabang, Cabang telah tidak menyenaraikan dia sebagai penceramah jemputan pada malam itu. Tn Hj Rahman pula MENGANCAM bahawa DSAI tidak akan datang ke Behrang Ulu sekiranya Panglima Songlap tidak diberi peluang untuk berceramah. 

Malah dia juga mengarahkan Cabang untuk memasukkan gambar Panglima Songlap ke dalam kain rentang (semasa beliau mengarahkan, kain rentang berkenaan sudah siap). Cabang terus berkeras dan meminta pula Sdr Mustafa Kamil Ayub untuk campurtangan..seterusnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 8, 2013 at 9:13 PM

Muka2 yg bawa bala!

Anonymous
April 8, 2013 at 9:45 PM

Bekas2 panglima yang tak tahu mengenang budi.

Anonymous
April 9, 2013 at 8:27 AM

Dari riak wajah mereka kita dapat baca depa ada masalah hati. Hati mereka dipenuhi dengan bintik-bintik hitam akibat dosa-dosa yang mereka lakukan semasa berada dalam kerajaan dulu.Hanya mereka dan Allah saja tahu apa jenis pengkhianatan yang mereka lakukan semasa bekhidmat dalam kerajaan yang mereka tentang hari ini.

Anonymous
April 9, 2013 at 9:11 AM



PANG 6 SAID:

PANG 5..LIMAU PURUT 4 SERANGKAI...BUTA PERUT TAK DAK AKAI !!!!

Anonymous
April 10, 2013 at 10:23 AM

anon 8.27,
bukan masalah hati laa... Masalah poket kempis..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger