Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Nik Aziz Di Malukan Di Kelantan !! Ulama Pondok Ajak Debat !

#PRU13 : Nik Aziz Di Malukan Di Kelantan !! Ulama Pondok Ajak Debat !

Written By AAKJ on Sunday, April 7, 2013 | 8:30 PM



Pengerusi Minda Pondok, Zainal Abidin Awang mengulangi cabaran berdebat dengan Nik Aziz yang semakin galak mengeluarkan pelbagai kenyataan songsang dan menyimpang dari agama.

Suatu yang amat malang apabila Nik Aziz yang sepatutnya membantu mengukuhkan perpaduan ummah dan meninggikan syiar Islam mengambil pendekatan melampau yang meruntuhkan sehingga masyarakat jadi keliru dan agama seperti dipermainkan kerana politik.

Katanya sejak dua tahun lalu beliau telah membuat cabaran terbuka untuk berdebat, namun setakat ini Nik Aziz hanya membisu dan hanya orang lain yang bersuara. 

Menurutnya Minda Pondok turut mencabar Presiden Pas, Hadi Awang untuk tujuan yang sama, tetapi ternyata cabaran berkenaan masih tidak terjawab. Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas menyampaikan ceramah PRU13: Dalil Haram Sokong di Dataran jerteh Souq.

Ceramah yang menarik lebih 3000 orang itu turut mengupas mengapa masyarakat Islam perlu menolak Pas dan parti pembangkang...selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 7, 2013 at 9:09 PM

ore buto yo pilih pah ...lo ni...

Anonymous
April 7, 2013 at 9:44 PM

ore buto jah pilih bn loni..

Anonymous
April 7, 2013 at 11:44 PM

Nate beruk jah pilih pah loni.aye,itik,babi,kuba pulok pilih dap ko pkr.nate belako gak.

Anonymous
April 8, 2013 at 9:56 AM

harian metro m/s 13 : hujah pilih dap, pkr - hadi dakwa kedua-dua parti tidak tentang pas..... 'umno menolak hukum Islam yg kita (pas) mahu.
P/s: hukum Islam cara pas, menonggeng bini org dlm keretapi cukup sekadar jumpa nik aziz mintak utk batalkan dosa.. Senangnya... Apa pulak hukum menyihir sesorg pemimpin semata2 nak jawatan org yg disihirkn tu..? Ustaz Nasha boleh tlg bantu jelaskan..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger