Label 10

Home » » #PRU13 : " Masalah Rakyat Saya Serah Pada PBT, Saya Jaga Masalah Negara Saja.." - Calon PKR Kelana Jaya !!

#PRU13 : " Masalah Rakyat Saya Serah Pada PBT, Saya Jaga Masalah Negara Saja.." - Calon PKR Kelana Jaya !!

Written By AAKJ on Thursday, April 25, 2013 | 9:30 PM



pergHHH !! Calon Pkr, parti Anwar dah mula berangan..nak jaga isu national saja..isu tempatan d anggap isu remeh dan biarlah PBT yang selesaikan..tuuuiHHH !! alasan terbaik untuk tidak jumpa pengundi bila menang..nak pi belagak dengan kot dan tie d Parlimen..goyang kaki dan ambil gaji !

Itulah yang pernah terjadi pada penggal yang lalu..Loh Gwo Burne, wakil rakyat dari parti Anwar..sebaik saja dia menang kerusi Parlimen Kelana Jaya hinggalah berakhirnya penggal khidmat..bukan saja tuan badan tak muncul..bayang pun tak nampak..




Wakil Rakyat tajaan parti Anwar tu hanya muncul sekali sekala saja d Parlimen..yang lain d habiskan d Shang Hai..maklumlah tokey besar..ada kilang besar d China..

Kini..mangkok baru datang lagi..cuba bawa muka baru..tetapi awal-awal lagi dia dah bagitau pengundi.."saya hanya jaga 'isu nasional' saja..yang lain tu biarlah PBT yang ambil tau !!"





"Saya tetap dan akan seperti dulu, saya pernah datang ke sini bukan sekali malah setiap kali penduduk nak jumpa saya datang.."
itulah antara ucapan Calon BN Kelana Jaya, Loh Seng Kok dan d sambut dengan tepukan gemuruh warga Subang Mewah, Usj 1 !!


Loh Seng Kok juga menegaskan bahawa setiap wakil rakyat wajib tahu membahagi masa..masa ke Parlimen dan masa untuk bersama rakyat..

"Saya dah buktikan bahawa wakil rakyat BN terbaik kehadirannya d Parlimen..kenapa wakil rakyat Pkr hanya muncul sekali sekala ? " ujar Loh



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger