Label 10

Home » , , » #PRU13 : Kereta "Speaker Kerajaan Pokok Rendang" Kena Simbah Cat Merah !!

#PRU13 : Kereta "Speaker Kerajaan Pokok Rendang" Kena Simbah Cat Merah !!

Written By AAKJ on Monday, April 8, 2013 | 5:00 PM


Keh keh keh ragam manusia yang jenis tank nak dan takut sangat namanya tenggelam dan tidak d calonkan lagi..kena buat sedikit huru hara laa..
tuuuiHH !!

Khabarnya kereta milik manusia yang pernah dok kecoh tak nak serahkan kerusi speaker ni kena sapu cat merah..dan tuduhan akan d lemparkan pada UMNO BN seperti biasa.

Nama mangkok taik ni dah d lupakan..mana orang tak lupa, apa yang dia buat untuk pengundi kawasan dia ?

Udah-udah le...
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 8, 2013 at 5:58 PM

Ala, taktik biasa pakatoon. Sendiri yg suruh geng2 dia lempar cat pastu tuduh Umno (taktik reverse psikologi korang tak berkesan la). Org Umno ni byk lg kerja nk buat contohnya camne nk majukan negara/negeri Perak. Hanya plawok2 geng pakatoon je yg takde kerja a.k.a. tak buat kerja, yg byk masa terluang utk buat kerja2 tak berfaedah spt berceramah siang mlm spjg 5 thn jd ADUN atau MP, baling cat merah (itu je kot kaler yg depa beli pukal 1 kaler) kt rumah/kereta/bas sendiri, hantar peluru kt diri sendiri, & mcm2 lg taktik busuk pakatoon yg org dh tau.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger