Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Himpunan Fatwa-Fatwa Sesat Nik Aziz

#PRU13 : Himpunan Fatwa-Fatwa Sesat Nik Aziz

Written By AAKJ on Monday, April 8, 2013 | 3:02 PM



Semakin hari semakin parah...semakin hilang arah dan setiap kata-katanya lebih terarah kepada perpecahan kepada orang Islam...menuduh dan membenci sesam Islam.  

Nik Aziz tokoh yang disanjungi dalam Pas, kini dihujung hayatnya Allah dedahkan siapakah beliau sebenar. Seorang Tok Guru yang gemar membogelkan dirinya dengan isu-isu Islam dan lemah dengan desakan rakan kafirnya sendiri (Dap). 

Benarlah seperti kata orang-orang Pas Kelantan, Nik Aziz lebih baik diam daripada berkata-kata. Kerana kata-kata Nik Aziz banyak mengundang masalah daripada kebaikan, dan pemimpin Pas yang lain sudah penat untuk menangkis segala pertanyaan yang ditimbulkan oleh beliau. 

Nik Aziz sama dengan Anwar sukakan kontroversi. Dan tabiat ini dibawa dari muda sampai ke tua. Antara kontroversi dan ungkapan sesat beliau ialah:

klik SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 8, 2013 at 9:00 PM

Selagi ada pengikut bahlol al bengap yg taksub tahap gaban selagi itulah tok guru nie cakap ikut sedap mulut busuknya....yg digelar ularmak dlm PAS pula diam membisu subahat kerana tkde yg menegur...ularmak2 PAS nie dh tk takot dosa nmpknya...malang bagi umat Islam Msia...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger