Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Foto Zina 69 Berbaju "PAS" !!

#PRU13 : Foto Zina 69 Berbaju "PAS" !!

Written By AAKJ on Thursday, April 11, 2013 | 1:00 PM


Nampaknya tarikh penamaan calon dah tahu..tarikh mengundi pun dah tahu..!!
20 hb April dan 5 hb May 1013..penentuan halatuju Malaysia untuk penggal seterusnya !!

Sebelum ni puok kera bukan main mendesak Kerajaan BN bubar Parlimen supaya rakyat boleh beri mandat baru samada kepada BN atau kepada mereka..puok kera ni amat yakin..mereka mampu tawan Putrajaya.

Sebaik saja PM bubar Parlimen, kem sebelah pakatan haram sepi..sepi bagaikan kena petir..gelabah beruk..sawan..tak tahu nak buat apa..rupanya mereka ni hanya hebat beraksi d pentas ceramah..jentera keseluruhannya LUMPUH !! Anwar jadi tak ketahuan !

Bukan sekadar jentera bilik gerakan, jentera maya , cybertrooper upahan anjing milik pakatan haram mula pening..apa isu nak d bawa..semua 'bom' dah d lepaskan dan satu pun tak kena sasaran !

Peluru dah habis..modal dah kering..idea nak fitnah dah tak menjadi..dari sekecil fitnah hingga ke sebesarnya..semuanya GAGAL !!!

Hari ini..timbul foto begini..kononnya jentera UMNO BN yang buat..nak timbulkan kemarahan rakyat dan pengundi bahawa UMNO begitu jahat..tuuuiHHH !! sendiri bikin..sendiri tuduh olang !!




Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 11, 2013 at 1:59 PM

BOLEH BELAH LA FUCKATAN

April 12, 2013 at 3:48 AM

tak semua ahli pas mcm tu...yg fanatik je perangai cam tak bertamadun...

kalau isu Kalimah Allah pun diaorang tunduk ngan kapiaq...ni belum lagi isu nak melaksanakan hudud...ada suara ke PAS dalam pakatan???????????

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger